S/Y Emma Startet 17.Januar.2011 Link til dette innlegget Startet 17.Januar.2011 (redigert) Eg har behov for ei lita, bærbar lensepumpe, men eg er usikker på om noko slikt eksisterer. Har leita overalt. Problemstillinga er at det legg seg ein del kondensvatn under dørken i båten, og dette kan vere vanskeleg å få ut. I dag brukar eg ein svamp for å få ut vatnet. Noko som ville letta arbeidet mykje, hadde vore å hatt ein bærbar våtstøvsugar med ein sugeslange inn, og ein slange ut som kan gå i ei bøtte. Omtrent som ein vanleg dustbuster, berre med slangar. Ein stor og klumpete våtstøvsugar har eg lite lyst på, grunna plassmangel. Det er noko liknande dette eg ser føre meg: Eksisterer noko slikt? Kvar får ein i så fall kjøpt det? Redigert 17.Januar.2011 av Steinsvik (see edit history) Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
TMe Svart 17.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2011 Er det snakk om noen få liter så fungerer oljesugeren utmerket til denslags. Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 17.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2011 (redigert) Oljesugar er sjølvsagt eit alternativ. Men det er rart at ei slik pumpe ikkje er å få kjøpt. Ein burde tru behovet for eit slikt produkt er der. Det freistar nesten å bygge ei sjølv. Til dømes ei slik pumpe kopla til eit drillbatteri i ein liten boks. Kan også brukast som bærbar naudlensepumpe. Redigert 17.Januar.2011 av Steinsvik (see edit history) Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
OT-flyktning Svart 17.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2011 Hvis det er så lite at du bruker svamp idag, så synes jeg at en vanlig stempelpumpe som kombinerer pumpe, slange og bøtte sålenge det er lite vann (mindre en 0.5l) ville være mer praktisk Sitér dette innlegget Link to post
Sitrin Svart 17.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2011 Jeg bruker en billig enkel 0ljesuger for å få ut vann (F.eks. : Link). Hvis det da ligger i gjenn noe så brukes bleier Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
Fjellbonden Svart 17.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2011 Har tenkt på det samme, da det noen ganger blir litt søl ved konservering, reparering og vasking. I motorrommet har jeg denne med fjærbelastet bryter. Bruker denne til å suge tørt rundt lensepumpa. Avløpet går i medbrakt kanne. Med en oppladbar tilsvarende hadde man hatt over hele båten. Sitér dette innlegget Link to post
okeido Svart 17.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2011 kunne tenkt meg membrannlensepumpe til jolla, sliter velig med tang og furunåler. Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 17.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2011 Hva med disse små lensepumpene som man bruker til å lense bort vannet ved dusjing ombord. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 17.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2011 Har slitt med det samme nå i vinter Steinsvik. blitt en del kondensvann i i kjølen Blir til at jeg hiver ut støvsugeren og erstatter den med en kombi våt/tørr suger. dog 230 og ikke 12. En vanlig lensepumpe tar ikke alt, blir liggende igjen 2-3 cm. vann. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.