Jump to content

Bærbar 12V membranpumpe - eksisterer det?

S/Y Emma

Recommended Posts

Eg har behov for ei lita, bærbar lensepumpe, men eg er usikker på om noko slikt eksisterer. Har leita overalt. Problemstillinga er at det legg seg ein del kondensvatn under dørken i båten, og dette kan vere vanskeleg å få ut. I dag brukar eg ein svamp for å få ut vatnet. Noko som ville letta arbeidet mykje, hadde vore å hatt ein bærbar våtstøvsugar med ein sugeslange inn, og ein slange ut som kan gå i ei bøtte. Omtrent som ein vanleg dustbuster, berre med slangar. Ein stor og klumpete våtstøvsugar har eg lite lyst på, grunna plassmangel.

Det er noko liknande dette eg ser føre meg:

pumpe.png

Eksisterer noko slikt? Kvar får ein i så fall kjøpt det?

Redigert av Steinsvik (see edit history)

Oljesugar er sjølvsagt eit alternativ.

Men det er rart at ei slik pumpe ikkje er å få kjøpt. Ein burde tru behovet for eit slikt produkt er der. Det freistar nesten å bygge ei sjølv. Til dømes ei slik pumpe kopla til eit drillbatteri i ein liten boks. Kan også brukast som bærbar naudlensepumpe.

Redigert av Steinsvik (see edit history)

Har tenkt på det samme, da det noen ganger blir litt søl ved konservering, reparering og vasking.

I motorrommet har jeg denne med fjærbelastet bryter. Bruker denne til å suge tørt rundt lensepumpa. Avløpet går i medbrakt kanne.

Med en oppladbar tilsvarende hadde man hatt over hele båten.

dscn0640.jpg

Har slitt med det samme nå i vinter Steinsvik. blitt en del kondensvann i i kjølen

Blir til at jeg hiver ut støvsugeren og erstatter den med en kombi våt/tørr suger. dog 230 og ikke 12.

En vanlig lensepumpe tar ikke alt, blir liggende igjen 2-3 cm. vann.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...