Jump to content

Montere baugpropell i Bergen

jak70no

Recommended Posts

• 2 uker senere...

100 meter fra Argos på Alvøen stemmer noe nok.... Heter firmaet KW Båtmotorservice eller noe slikt? Virker for meg at det er mindre seriøst verksted der eller? Antar de er en av de rimeligste en kan få. Vil tro bl.a. Alvøen Marina er å anbefale og ligger midt på tre i prismessig, vil jeg tro.

Velg for all del ikke firmaene som eies av Johs. Lunde. De er kjempedyre. Nå sliter de økonomisk - på tide kanskje?

Mvh erund

Nidelv 26, 1987 årsmodell - Volvo Penta TMD31A

100 meter fra Argos på Alvøen stemmer noe nok.... Heter firmaet KW Båtmotorservice eller noe slikt? Virker for meg at det er mindre seriøst verksted der eller? Antar de er en av de rimeligste en kan få. Vil tro bl.a. Alvøen Marina er å anbefale og ligger midt på tre i prismessig, vil jeg tro.

Velg for all del ikke firmaene som eies av Johs. Lunde. De er kjempedyre. Nå sliter de økonomisk - på tide kanskje?

De er nok seriøse og kan jobben sin, bare gir feil inntrykk når du ankommer. Jeg har fått de til å utføre ymse oppdrag, både elektrisk og mekanisk men ikke baugpropell. Men ut fra det de sier som har fått den jobben gjort så er det bare frud og glede både når det gjelder pris og utført arbeid.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...