jak70no Startet 19.Januar.2011 Del på Facebook Startet 19.Januar.2011 Er det noen som vet hvilke verksteder det går an å få montert baugproppel på rundt i Bergensområdet? Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 19.Januar.2011 Del på Facebook Svart 19.Januar.2011 En komplett pakke du er ute etter inkl deler og arbeid? Blir vel fort 25.000,-. Er vel lurt å be om et tilbud fra litt ulike verksteder, vil jeg tro. Her kan prisene variere en hel del. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
beauty of aqua Svart 19.Januar.2011 Del på Facebook Svart 19.Januar.2011 har inntrykk av at argos båtsenter og bjordal og madsen er seriøse og ha med og gjøre Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Bergen Svart 19.Januar.2011 Del på Facebook Svart 19.Januar.2011 Alvøen Marina monterer mye baugpropeller Sitér dette innlegget Link to post
jak70no Svart 20.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Januar.2011 Er det noen som erfaring med Frydenbø Båtsenter og slike jobber? Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 30.Januar.2011 Del på Facebook Svart 30.Januar.2011 Hva ble det til her? Har du eks vurdert Alvøen marina? Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
M/S AIOLOS Svart 30.Januar.2011 Del på Facebook Svart 30.Januar.2011 Har erfaring med argos og drar ikke dit igjen for å si det sånn. Men det ligger et verksted 100 meter lenger ut og de monterer det du trenger. På Haakonshella Sitér dette innlegget Link to post
erund Svart 30.Januar.2011 Del på Facebook Svart 30.Januar.2011 100 meter fra Argos på Alvøen stemmer noe nok.... Heter firmaet KW Båtmotorservice eller noe slikt? Virker for meg at det er mindre seriøst verksted der eller? Antar de er en av de rimeligste en kan få. Vil tro bl.a. Alvøen Marina er å anbefale og ligger midt på tre i prismessig, vil jeg tro. Velg for all del ikke firmaene som eies av Johs. Lunde. De er kjempedyre. Nå sliter de økonomisk - på tide kanskje? Sitér dette innlegget Mvh erund Nidelv 26, 1987 årsmodell - Volvo Penta TMD31A Link to post
Hans-Petter Svart 30.Januar.2011 Del på Facebook Svart 30.Januar.2011 du har også bergen lystbåtservice v/kjapp marine,di har montert endel baugpropeller. Sitér dette innlegget Link to post
jak70no Svart 30.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Januar.2011 Har tatt en del bilder i helgen. Skal sende de rundt og få priser. Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 30.Januar.2011 Del på Facebook Svart 30.Januar.2011 100 meter fra Argos på Alvøen stemmer noe nok.... Heter firmaet KW Båtmotorservice eller noe slikt? Virker for meg at det er mindre seriøst verksted der eller? Antar de er en av de rimeligste en kan få. Vil tro bl.a. Alvøen Marina er å anbefale og ligger midt på tre i prismessig, vil jeg tro. Velg for all del ikke firmaene som eies av Johs. Lunde. De er kjempedyre. Nå sliter de økonomisk - på tide kanskje? De er nok seriøse og kan jobben sin, bare gir feil inntrykk når du ankommer. Jeg har fått de til å utføre ymse oppdrag, både elektrisk og mekanisk men ikke baugpropell. Men ut fra det de sier som har fått den jobben gjort så er det bare frud og glede både når det gjelder pris og utført arbeid. Sitér dette innlegget Link to post
skhauge Svart 30.Januar.2011 Del på Facebook Svart 30.Januar.2011 Tipper du sparer 20.000,- om du kan få gjort jobben sjøl. Meiner eg hørte en som betalte 30.000,- for denne jobben med alt. Eg er nettopp ferdig å støpe inn min tunnel. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.