:båt1 Startet 19.Januar.2011 Link til dette innlegget Startet 19.Januar.2011 er det noen her inne som har testen ac Scand 25 classic som kom ut i nr 11 1991 i båtmagasinet??? jeg kunne tenkt meg denne testen til eventuellt salg av båten og til oppussingen takker for svar Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 19.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2011 Hvis du ikke får noen respons. På siden til Båtmagasinet kan du be om å få testen tilsendt. De sender deg testen for kr. 50,- Gjorde det med Mariell. Ettter at jeg var tipset om at det hadde vært en omtale av båten når den kom ny til Norge 1987. Tok 14 dager så hadde jeg reportasjen. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Mix Svart 19.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2011 Eller HER som pdf fil til 25kr. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 19.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2011 Den glemte jeg. Godt at Mariell var i en reportasje og ikke i en test. Hadde vært irriterene å vite at jeg hadde betalt kr.25 mer enn nødvendig Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
:båt1 Svart 19.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2011 det sdom er forskjellen er vel at jeg vil få den som papirutgave hvis jeg bestiller den fra båtmagasinet Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 19.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2011 Prøv. Ellers kan du jo finne noen tomflasker å pante til det overskytende. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.