BårdK Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 Det er ting her som jeg ikke forstår Alfred,hvis du er så veldig uening HMF sine medlemskap i knbf så er det jo bare og finne en annen båtforening som svarer til dine prinsipper og interesser,isteden for og gå rundt og irritere seg over at KNBF svindler foreningen deres. Den synes jeg er litt for enkel, spesielt for alle de som har stått årevis i kø for få båtplass gjennom en båtforening. Det er ikke akkurat en interesseorganisasjon eller et politisk parti vi snakker om. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 (redigert) [quote name='BårdK' timestamp='1295978391' post=Det er ikke akkurat en interesseorganisasjon eller et politisk parti vi snakker om. Nei akkurat! Derfor så ser jeg ikke hvor alvorlig det er å måtte betale lommerusk. For å følge flertallets valg ifbm. å være kollektivt innmeldt Redigert 25.Januar.2011 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.