Sturee Startet 20.Januar.2011 Link til dette innlegget Startet 20.Januar.2011 (redigert) Heisann! Jeg har en mercury 10hk sea pro motor som jeg tengte å koble lanterner til. Har denne motoren strøm uttak som jeg kan drive lanterner med? Her er bilde av siden på motoren: https://baatplassen.no/bildearkiv/30/30779/motor.jpg Mvh NT Redigert 20.Januar.2011 av NT503 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 20.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2011 Mercury & Mariner brukerhåndbøker! Mercury & Mariner Servicemanualer Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 20.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2011 Nå fant vi ut av det! Tusen takk Men,noen som vet om en spenningsregulator jeg kan bruke? Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 20.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2011 Jeg gjorde det samme med en 20 hk Yamaha for åresvis siden. Da satt jeg inn en 24v pære i stedet for å ha spenningsregulator. Lysstyrken fylgte turtallet. Aner ikke om det fynker på Marineren. Hva er forresten forskjellen på Mariner Seapro og Mariner Viking? Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sturee Svart 21.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2011 tror ikke det er noen forskjeld, tror at de først her mercury seapro og mariner marathon, etter det ble bekke kalt viking. tror de er helt like, lurer på om marineren har hatt enda et navn, mulig jeg husker feil. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.