Verrie Startet 21.Januar.2011 Link til dette innlegget Startet 21.Januar.2011 En Grand Rib, har følgende feste for åre : Stang som går gjennom åre til dette feste er knekt, og hvordan få av gjenværende del? Der er 2 skruer på baksiden som står i de to holderene, men den løsner ikke allikevel. Istedet for å ødelegge noe, noen som har forslag til å ta denne av? Fåes nye slike i handelen? Isåfall hvor (her lokalt har vi Maritim, Watski) Har disse butikker disse fester? Dersom det ikke går an å få tak i, vil det fungere greit og borre opp gjenværende feste, for å ta gjennomgående maskinskrue med låsemutter i topp? Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 21.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2011 Ops, postet i feil forum, håper moderator kan flytte denne til åpent forum. Sitér dette innlegget Link to post
skage Svart 21.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2011 Husker ikke merke men denn innfestingen lignet veldig på den vi hadde på en Europris jolle vi hadde, den røyk og jeg fikk ny gjennom Europris. Sjekk det opp om det viser seg og være vanskeløig og finne deler. Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 21.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2011 På Valiant som har et lignende type årefeste, er innmaten i messsing og har lett for å irre. Prøv noe som løser opp dette. Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
skibsplast ohoi Svart 21.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2011 (redigert) Samme skjedde på min Suzumar, nytt feste for begge sidene kom på kr 120 inklusive frakt. Men jeg hadde flaks skruene var lett å løsne. Verre er det at årene begynner å bli slitt. Redigert 21.Januar.2011 av skibsplast ohoi (see edit history) Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.