catano Startet 21.Januar.2011 Link til dette innlegget Startet 21.Januar.2011 Hei. Da har jeg endelig fått godkjent min båt. Etter at firmaet jeg kjøpte min båt av ikke fullførte den jobben og slo seg selv konkurs satt jeg selv med problemet. En dag her på forumet leste jeg en tråd om ettergodkjenning og kontaktet så et firma fra Arendal. Vi avtalte så at han skulle komme til Bergen og se på båten. Han utførte så en støytest og fortsatte med å kontrolere over alt, tok masse mål og bilder. oversente meg en liten liste som jeg utførte og dokumenterte med bilder, betalte noen kr og fikk så i posten to permer en til å ha i båten og en skal ligge hjemme og nytt ce skilt og skrog nr. I forrige uke fikk jeg vite at konkursen var ferdig oppgjort og det kommer noen kr fra dem, disse snopet jeg meg så ny ankervisj for å ha bak. Båtlivet blir så mye mer kjekt med godkjent båt. mvh Catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
Skipper Worse Svart 21.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2011 TO BURSDAGSGAVER på kort tid. Du har lykken med deg i år!!! Og det er deg vel unt. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Dreamer Svart 21.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2011 Gratulerer Catano! Dette synes jeg du har fortjent, etter alt rotet du har vært igjennom! Vi ses på fjorden! Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 22.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2011 Grattis. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 22.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2011 Må være herlig å få ting i orden. Gratulerer! Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 22.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2011 Gratulerer så mye. Håper du får bare glede av båten framover. TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Gas Svart 22.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2011 Godt å høre at dette ordnet seg Sitér dette innlegget Link to post
Nøtterøy Svart 23.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2011 Vel fortjent, Gratulere Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 23.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2011 Henger meg på de andre her, ønsker deg lykke til fremover! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.