is_620 Startet 24.Januar.2011 Link til dette innlegget Startet 24.Januar.2011 Har båt med tak / hard top I dette er det lufteåpning ca 1500 x 500 mm ( lys åpning )som idag tettes med et stykke kneppet kalesje duk. For at vannet skal renne av er dette montert temmelig stramt. har lyst å dekke åpningen med plexiglass eller lignende og montere 2 stl luker ca 450 x 500 Åpningen og hytte taket er svakt krummet I posisjonen til hver enkelt luke tipper jeg krummingen tl ca 10 mm mitt på luke åpning. Ønsker tips og råde vedr valg av luker, tetning etc samt plate til å tette åpningen jeg ser for meg at luka må ligge an mot helt plant underlag ? eller går det med 10mm krumming. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 24.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2011 (redigert) Jeg har sett en løsning på ei større snekke der en vannfast finer plate ble skrudd fast i hardtoppen - så ble luker montert i denne plata. Ikke mest elegant kanskje. Mer elegant er kanskje å plaste inn ei finerplate i hardtoppen og så montere luker? Redigert 24.Januar.2011 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.