Festina_Lente Startet 12.Oktober.2004 Link til dette innlegget Startet 12.Oktober.2004 Kom over noen kjempestilige videobilder fra Firstklubbens Hovdan Skagen Race, linken er fra Norsk Maxiklubb sin side. Vel verdt å se - skjønner jo på glisene at seiling må være artig! Mvh Even Sitér dette innlegget Link to post
Festina_Lente Svart 12.Oktober.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2004 Opps - glemte linken: http://www.first317.no/html/skagen_race_2004.html Sitér dette innlegget Link to post
Andries Svart 12.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2004 Hei, å ser filmsnuten bringer tilbake gode minner om seilasen :) ca. 1 1/2 minut inn i filmsnuten fra Geirsha ser du Lady Stardust (oss) som få enn liten broach. De var da vi bestemte å tar ned spinakeren. Geirsha fikk omtrent samtidig en broach sjøl. Jeg kann bare bekrefte at de var kjempe-moro (og lærerikt). Hvis noen har blitt fristet til å deltar har jeg muligens enn mannskapsplass ledig til neste års Hovdan-Skagen. Jeg opfordrer også de seilere som ikke deltok i år til å melde seg på neste år. mvh Andries Kruithof S/Y Lady Stardust Sitér dette innlegget Link to post
silentia Svart 13.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2004 Nå som sesongen er over og båten ligger der uten mast og snart skal opp på land, er det godt å se slike bilder! Har allerede begynt å glede meg til april! Men noe sier meg at de egentlige vinnerne av Hovdan Skagen Race var seilmakerne... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.