Jump to content

Hvor har du båten din i vinter

tom-ass

Hvor har du båten din i vinter?  

311 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Så "På vannet" regnes ikke som på sjøen?

Nå kommer det sikkert noen på banen som mangler alternativene: på havet, i fjorden, i Lungegårdsvannet, i fjellvannet osv. . .. . :giggle:

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Jeg manglet muligheten til å velge to alternativer.

Den er både under presenning med varme og på vannet.

Jeg har bedrevet motormekking i lang tid nå, så jeg har 10grader i båten når jeg kommer og 22-25grader når jeg oppholder meg der over lengre tid... I år har jeg faktisk ikke tømt vanntanken engang.

RSL

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

Min ligger på vannet, og jeg har fortsatt en del mekking og oppussing før vi er vårklare.

Så hvis jeg nå får liv i webastoen så blir det rene terapien å fortsette fram til våren.

Har varme i motorrommet, og så setter jeg på 2kw når jeg arbeider, men i 10 kalde skulle jeg gjerne hatt liv i webastoen også

på land under presenning.hadde ikke varme på frem til jul,men så var det tendenser til at saker og ting ikke hadde så godt av det...så satte på en 2 kw vifteovn på full guffe,tror den gjør susen.

Men er det virkelig slik at man er nødt til og ha varme eller avfukter på for at ting ikke skal slå seg?

mener og ha opplevd også tidligere år at det blir små tendenser til mugg viss jeg ikke har varme på...

mvh.beuty of aqua

achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...