tom-ass Startet 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Startet 25.Januar.2011 Bare for moro skyld, å se hva folk gjør med båtene sine om vinteren. Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
68 GT Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 Den står inne,har omlag samme temp der som ute en gjennomsnitts juni dag i norge Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
Tom Rør Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 Står tørt og varmt i en hall Link to post
Jernbåten Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 Bygget for å kunne være klissvåt og kald 24 måneder i strekk. Deretter en hel sommeruke på land for å klargjøres for nye 24 måneder. Link to post
bukt Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 -Seiler ute under presseningstativ¨med god ventilasjon i en nærliggende havn så tørt der( innlandshavn). -jeep 1 hjemme ute i snøen, motor konservert -jeep 2 et annet stde ute i snøen, motor i garasje hjemme Link to post
nimba Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 Jeg har leid meg en plass i en båthavn i vinter pga. værutsatt kaiplass . Båten fryser , men med lufttørker og saltvannsystem fylt med glykol gjør det ingenting med litt pels... REHAB PROSJEKT NIMBUS 4000 FB Link to post
Bernt Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 Hjemme i hagen !! Link to post
Sjøtunga Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 Det er jammen meg en som ikke vet hvor båten sin er... er den stjålet? Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Mix Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 Jeg har min på sjøen, men det var jo ikke et alternativ så jeg stemte annet. Link to post
Key Freak Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 Jeg har min på sjøen, men det var jo ikke et alternativ så jeg stemte annet. Så "På vannet" regnes ikke som på sjøen? Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Astor Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 Vår ligger også utpå og der trives både båt og folk. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Lars H. Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 Så "På vannet" regnes ikke som på sjøen? Nå kommer det sikkert noen på banen som mangler alternativene: på havet, i fjorden, i Lungegårdsvannet, i fjellvannet osv. . .. . Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
free Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 ,har omlag samme temp der som ute en gjennomsnitts juni dag i norge Altså 12 grader da La fita... da er den vel i fjellet på vestre da? Synes det er strålende at noen ikke vet hvor de lagrer båten, hurra. Link to post
Brodern Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 Jeg har 3 på land ved hytta(på øya), 1 på land ved P-plassen til hytta, og 1 i hagan til fatter :) 2 av motorene (4taktere) har jeg hjemme, i stua... Føkk deg... Link to post
Per Harald Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 Båten koser seg inne på Framnes Maritime med tilhørende stell,og er allerede klar for vann på kjølen. Uke 11 starter sesongen om ikke isen "bøllær de te" Per Harald https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
Uffe Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 Nå kommer det sikkert noen på banen som mangler alternativene: på havet, i fjorden, i Lungegårdsvannet, i fjellvannet osv. . .. . Lars H. Nej Lars, - men i isen ! ! ! Link to post
Careka Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 Ja vår nye er ennå på oljefat og glassfiberruller. den er ferdig i slutten av april. sjøsettes i mai. Mange varianter. Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
RSL Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 Jeg manglet muligheten til å velge to alternativer. Den er både under presenning med varme og på vannet. Jeg har bedrevet motormekking i lang tid nå, så jeg har 10grader i båten når jeg kommer og 22-25grader når jeg oppholder meg der over lengre tid... I år har jeg faktisk ikke tømt vanntanken engang. RSL NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Retox_93 Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 Sjekta står å fryser og venter på varmere dager i hagen under en pressening. Er det vanlig at det kommre mye kondens nå som det begynner å bli litt varme? Var så mye vann i kjølen når e besøkte ho etter et par uker Link to post
jandrea Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 Stemte vet ikke. har solgt båten, ser etter ny og et eller annet sted der ute er det nok en båt med mitt navn på. Jeg vet bare ikke hvor. Medlem i RS. Har båtførerbevis fra 1989 Båt: Bavaria 31AC Tidligere: Happy 27 Link to post
Polarn Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 I hagan under pressenning, kun varme i motorrom. Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Vegardlw Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 Min ligger på vannet, og jeg har fortsatt en del mekking og oppussing før vi er vårklare. Så hvis jeg nå får liv i webastoen så blir det rene terapien å fortsette fram til våren. Har varme i motorrommet, og så setter jeg på 2kw når jeg arbeider, men i 10 kalde skulle jeg gjerne hatt liv i webastoen også Link to post
Goran Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 (redigert) På sjøen, under en formsydd pressening, med frostvakt og avfukter. Funker det! Redigert 25.Januar.2011 av Goran (see edit history) Selco 11`- Yamaha 15 - Hawk 330 - Yamaha 15 - Askeladden 3050 - Johnson 60 - Rio 550 - Johnson 60 Yamarin 4510- 40 hk Yamaha[/b]Skibsplast 690 - 2,8L Mercruiser Sertifikat: D4 - ROC Link to post
beauty of aqua Svart 26.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2011 på land under presenning.hadde ikke varme på frem til jul,men så var det tendenser til at saker og ting ikke hadde så godt av det...så satte på en 2 kw vifteovn på full guffe,tror den gjør susen. Men er det virkelig slik at man er nødt til og ha varme eller avfukter på for at ting ikke skal slå seg? mener og ha opplevd også tidligere år at det blir små tendenser til mugg viss jeg ikke har varme på... mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
TrondT Svart 26.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2011 Hjemme i hagen under presenning med varme, "mekkevinter" TrondT Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn