Jump to content

Hvor har du båten din i vinter

tom-ass

Hvor har du båten din i vinter?  

311 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

jeg kjøpte båten min i fjord sommer, så jeg er ganske fersk med dette her... men jeg lurer på om jeg trenger og ha noe varme i båten eller ikke? Noen som har noen meninger om det? Det er litt sånn rimete inni båten nå, gjør det noe? :sailing:

Bukh - Powering Marine Safety

Troll 20 med Bukh DV 10

Båten ligger selvsagt på sjøen ,,, hvor skulle den ellers være?

Sånne svar er utrolig irriterende! Med 75 cm is er ikke fjorden nedenfor huset noen plass for en trebåt. Det er ikke noe jeg ønsker mer enn å kunne ha båten på vannet hele året, men her på indre Østlandet er det faktisk ikke mulig. Kunne kanskje kjøpt meg en utrangert isbryter...

Vår båt ligger på gårdsplassen under pressenning og drømmer om åpent vann, sol og sommer.

I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so...

Kragerø 26 med Sole SM616 

Ligger på Sjøen thumbsup.gif Den har det fint der tongue.gif Ingen varme. Motoren er tømt for sjøvatten i kanalene, og ferskvannstanken har blandingsforhold 40/60 med frostveske og vann tongue.gif Ingen is i havnen, men har opplevd at det har vært en tynn isskorpe for ett par år siden... Men båtene her i havnen har så varmt hjerte, så isen berører ikke båtene, holder seg litt vekke thumbsup.gif

Har hatt motoren igang flere ganger iløpet av vinteren, og vært ute 1 tur worry.gif får ta det til våren wflag.gif hehe

Redigert av Sjømann.22 (see edit history)

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Ligger på Sjøen thumbsup.gif Den har det fint der tongue.gif Ingen varme. Motoren er tømt for sjøvatten i kanalene, og ferskvannstanken har blandingsforhold 40/60 med frostveske og vann

40 % frostvæske i ferskvannstanken??

"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

D1

Stemmer det Frue thumbsup.gif 40% Frostveske & 60% Ferskvann.... Nå håper jeg du forstår jeg mener Ekspansjons tanken på motoren min som er ferskvannkjølt! tongue.gif Ferskvanntanken til vasken er på 55L, hadde vært litt voldsomt med 40% Frostveske nedpå her :lol: Vet ikke akkurat om jeg ville ha drikket av denne tanken til sesongen igjen :lol:

Redigert av Sjømann.22 (see edit history)

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...