Kire Startet 27.Januar.2011 Link til dette innlegget Startet 27.Januar.2011 Hei folkens Håper det er noen som kan besiktige en båt for meg på Stavanger Marinesenter. Gjerne i dag eller i morgen Er litt til og ifra i dag på nettet, så fint om det kan sendes en tekst melding til meg, så ringer jeg opp igjen. Min tlf er: 908 62 802 Håper på hjelpen Sitér dette innlegget Link to post
Kire Svart 27.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2011 Da takker jeg Kjeil S. for hjelpen i dag med besiktigelse av båten og massssse fine bilder. Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 28.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2011 Bare hyggelig. Og suget etter storbåt er pirret. Til høsten når båten skal på land roer nok det suget seg igjen . Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
olpi Svart 28.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2011 Var det Sealine F33 du kikket på? Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 28.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2011 Jeg kikket på en 05mod 34 for ham... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
olpi Svart 28.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2011 Det ble kjøp da eller Kire? Det er vel båten som er merket med "solgt" nå? Sitér dette innlegget Link to post
Kire Svart 28.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2011 Det ble båtkjøp ja. Veldig fornøyd med kjøpet/valget. Noen kosmetisk, men mest møkk siden den ligger ute. Da blir det et flott eksemplar av en Sea Ray 290 tilsalgs Lager en egen tråd tror jeg Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 28.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2011 Gratulerer med flott båt Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 4.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2011 Kire, kan jeg spørre deg på PM om hvordan du praktisk løste noen saker som, lagring evt, henting, sikring av pengene etc. Jeg kikker selv på en båt i fra samme sted for tiden og vurderer frem og tilbake her. Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 4.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2011 Grattis med ny båt Vil du dele noen av bildene med oss andre, alltid kjekt å se løsninger i andre båter? TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Kire Svart 4.Oktober.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2011 kan jeg spørre deg på PM om hvordan du praktisk løste noen saker som, lagring evt, henting, sikring av pengene etc. det er bare å spørre i vei det Sitér dette innlegget Link to post
Kire Svart 4.Oktober.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2011 Vil du dele noen av bildene med oss andre, TronT, er det min båt du vil se bilder av? så kan du søke på Hentetur Stavanger, så ligger det endel der som vil vise litt av løsningene i disse båtene Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.