Eiriken Startet 27.Januar.2011 Del på Facebook Startet 27.Januar.2011 Hei! Skal selge båten til broren min som flyttet fra nord trøndelag til oslo, og er litt usikker på hva de ligger på i ca pris nå, jeg som alltid har tatt service på motor og båt. Er utdannet mekanikker. Det er en rana 530, 86mod tror jeg. Blå hel kalesje, 96yamaha 55hk med powertrim, lettstartet. Går 30knop på gps. Båten står inne i varmt lager, og har gjort det hver vinter. Skal ta service på den før utsett. Følger også med registrert båthenger. Noen som har noen formening om ca prisklasse på en slik båt, + -? Har desverre ikke bilde av den nå. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 27.Januar.2011 Del på Facebook Svart 27.Januar.2011 ikke peiling på hva de ligger på , men du får kanskje en viss pekepinn ved å se hva tilsvarende båter på finn.no annonseres for...? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
roesok Svart 27.Januar.2011 Del på Facebook Svart 27.Januar.2011 Har hatt en slik. Bra sjøbåt, og det er vel samme skroget som selges idag. Prisene kan variere mye på disse, prøv deg på en pris og se hva som skjer. Gode bilder av en velstelt båt og motor selger. Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Targa 23.1 Svart 28.Januar.2011 Del på Facebook Svart 28.Januar.2011 Fikk 50 båtlapper for min 81 mod med en 40 hk Yamaha fra midt på 90 tallet eg solgte for 3-4 år siden. Det var i utgangspunktet en åpen båt med tofter (uten seter) eg monterte hardtop og kalesje på. Båten var i god stand og pent brukt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.