GeirKS Startet 13.Oktober.2004 Link til dette innlegget Startet 13.Oktober.2004 Denne er rappet fra news og skrevet av en original som kaller seg "Simple Simon", eller noen ganger Capt. Neal hvis jeg husker korrekt. Tenkte den var på sin plass her blant oss småskravlende bryggeseilere. You know you're NOT a REAL SAILOR when . . . --your propeller costs more than you mainsail --your motor costs more to replace than your working sails --your boat has more hulls than spars --your boat goes faster under power than under sail --your stereo is newer than your standing rigging --your foul weather suit cost more than your binoculars --your diesel tank holds more than your drinking water tank and is filled more often --your dinette table is bigger than your chart table and is used more often --you have a built-in microwave oven and a hand-held GPS --your windlass costs more than your anchors --your LPG tank(s) have more capacity than your fire extinguisher(s) --you carry radar but no Coast Pilot, Tide Tables and Tide Current Tables. --your radar costs more than your chart collection --your radar is newer than your chart collection --your steering wheel is bigger than your arm span --you have more winches than sails --your engine weighs more than your provisions --your holding tank gets more use than your shit bucket --your batteries weigh more than your anchors --your cabin sole has more varnish on it than your teak flag pole --your davits are worth more than your dinghy --your utility bills have more stamps on them than your passport --your log contains the word "dock" more than the word "anchor" --you have a driver's license but not a Captain's license --you think the COLREGS are for the protection of miners --your CD collection is current but your flares are expired --your stereo is louder than you loudhailer Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 13.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2004 Tenkte den var på sin plass her blant oss småskravlende bryggeseilere. You know you're NOT a REAL SAILOR when . . . --your stereo is newer than your standing rigging --your dinette table is bigger than your chart table and is used more often --your batteries weigh more than your anchors Veit da søren jeg GeirKS. Kan denne karakteristikken passe på noen av forumets eminente lang-seile-wannabees mon tro ? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
GeirKS Svart 13.Oktober.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2004 Veit da søren jeg GeirKS. Kan denne karakteristikken passe på noen av forumets eminente lang-seile-wannabees mon tro ? Suzuki Jammen, hva med alle de andre punktene da? Gnom! Tror jeg skal sende en klage til raadet ang. mobbing. GeirKS Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 13.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2004 Tror jeg skal sende en klage til raadet ang. mobbing GeirKS Gjør det. DET burde kunne bli en spennende diskusjon Suzuki - tilbake etter forhandliger med husmora fra Helvete... Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
GeirKS Svart 13.Oktober.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2004 Tror ikke jeg er særlig mottakelig for mobbing fra en som har som hobby å sy Fnis... GeirKS Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 13.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2004 Suzuki - tilbake etter forhandliger med husmora fra Helvete... hur gikk forhandlingen ??? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Suzuki Svart 13.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2004 Tror ikke jeg er særlig mottakelig for mobbing fra en som har som hobby å sy Fnis... GeirKS den kommentaren skal du få ete i deg. Når du kommer "begging" om å låne min siste erværvelse på gutterommet, nemlig en superduperkraftig symaskin. Syr etter sigende sponplater Så da så Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Suzuki Svart 13.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2004 hur gikk forhandlingen ??? Åt skogen GungaDin. Rett og slett. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Gunga Din Svart 13.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2004 Åt skogen GungaDin. Rett og slett. Suzuki så vad händer nu ? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Suzuki Svart 13.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2004 jeg handler ny maskin. Gidder ikke krangle med kjærringer om sånt. Interessant psykologisk forresten, vedr. brukthandel. Mannfolk er klar over at brukte ting ikke lenger er nye, og setter prisen deretter. Kvinnfolk skal helst ha tilbake alt de selv betalte, og mere til. Snodig.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Amorosa Svart 13.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2004 jeg handler ny maskin. Gidder ikke krangle med kjærringer om sånt. Interessant psykologisk forresten, vedr. brukthandel. Mannfolk er klar over at brukte ting ikke lenger er nye, og setter prisen deretter. Kvinnfolk skal helst ha tilbake alt de selv betalte, og mere til. Snodig.. Suzuki er ikke helt med her , men låter som kjente toner fra noen år tilbake Sitér dette innlegget Link to post
GeirKS Svart 13.Oktober.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2004 Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 13.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2004 PS - i heimen er alt fred og fordragelighet.. Dvs. kona pådro seg strafferunde, sa skippern kom alleine hjem til tomt Grandiosa lager i dag.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
GeirKS Svart 13.Oktober.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2004 Hva skjedde egentlig med den symaskina, trodde dere hadde gjort en handel? GeirKS Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 13.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2004 Hva skjedde egentlig med den symaskina, trodde dere hadde gjort en handel? GeirKS Trodde det jeg å. Ettersom den veier over 27 kg, valgte jeg å droppe å få den med meg på toget. Dro hjem, henta bilen, og troppa opp som avtalt 2030. Selger var da ikke keen på å selge lenger, da hun hadde OMBESTEMT seg. I morra er sikkert prisen satt opp til det dobbelte. Være vel penger da sikkert. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Gunga Din Svart 13.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2004 , da hun hadde OMBESTEMT seg. Suzuki typiskt........o jag som sett fram mot nye 'skvettlapper' til Gunga Din........... (jag trodde dock det var förhandling på gang der hjemme........3 fot syke ) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Suzuki Svart 14.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2004 (jag trodde dock det var förhandling på gang der hjemme........3 fot syke ) Vel, min utskremte speider hadde ikke alt for mye pent å si om utpekt kjøpsobjekt ( Takk til deg LarsHerman ), så da venter vi. Dessuten er det greit at jeg eier båten, og ikke omvendt. ( mager trøst ). Vi får se, plutselig tar jeg en Bastard 3K / Walter_S vet du.. Men syproblemet ser ut til å løse seg Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Slagskibet Svart 14.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2004 Åt skogen GungaDin. Rett og slett. Suzuki Rimelig teit å tro du kan vinne mot din lokale Ørnhild da....Kjøp deg gullfisk og bli diktator. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 14.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2004 Rimelig teit å tro du kan vinne mot din lokale Ørnhild da....Kjøp deg gullfisk og bli diktator. Var ikke den lokale varianten engang. Mer en lokal Fin Frogner Frue. Uansett - i heimen bestemmer jeg. Over verktøyet alstå.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Gunga Din Svart 14.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2004 Rimelig teit å tro du kan vinne mot din lokale Ørnhild da....Kjøp deg gullfisk og bli diktator. I'm the Captain of this ship and I have my wife's permission to say so !! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Slagskibet Svart 14.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2004 I'm the Captain of this ship and I have my wife's permission to say so !! Ja. Det er jeg og. Men jeg slår av lyset når jeg får beskjed ellers ligger jeg tynt an Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.