Jump to content

Stereo anlegg i liten RIB

Sturee

Recommended Posts

Heisann!

Jeg vurderer å sette anlegg inn i RIBen jeg skal kjøpe. budsjettet er veldig lavt, så det måtte blitt ei billig stereopakke. problemet er, vil jeg høre 2x60w høyttalere godt med en bråkete 2 takter bakpå? så er det det at jeg liker godt å hoppe på bølger med båten, så båten fpr en del slag, tåler batteriene og stereoanlegget dette?

Mvh NT

Å utsette både batteri og cd spiller for slag ved hopping er en fin måte å ødelegge sakene på :) For ikke å snakke om at cd spilleren garantert vil hikke som fa... :) Dunk på cd spilleren hjemme og se hva som skjer.

Jeg har ca 600w i båten, og må spille ganske høyt for å få grei lyd i forhold til motoren, ved høyere turtall.

Snutten her viser ca fart 13 til 20 knop

Mest kos med radio på lavt volum synes nå jeg :)

Redigert av Brodern (see edit history)

Føkk deg...

En Boomblaster bruker mye batteri. skal du bruke eksternt batteri må du ha en spesiell strømplugg (på de nye ihvertfall) og et batteri :)

Og jeg tror ikke en Boomblaster liker så mye hopping.

Skal du imponere noen med "fet musikk" må du antagelig godt over snittet på anlegget. Små anlegg lager bare "støy"

Skal du ha det kult selv, bruk propper. De stenger ute mye motorlyd også.

Føkk deg...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...