Volvomekanikeren Startet 28.Januar.2011 Del på Facebook Startet 28.Januar.2011 Hallo alle sammen Fikk 2 gratis biletter til ''Sjøen for alle'' av skolen min etter jeg hjalp til med og skru på 1 av de største Yanmarene vi har fått inn. (2011 mod) Så tenkte jeg skulle ta meg en tur igjen, men hvilke dag er best? Messen er vell fra 17-20 februar? Vil gå når det er minst mulig folk, sist var det helt kaotisk, og forferdelig med folk... Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Lars H. Svart 28.Januar.2011 Del på Facebook Svart 28.Januar.2011 Ta deg en tur på en tirsdag eller onsdag, det gjør alltid jeg. Da er det null køer. Og skal du ta fly ned hit, er vanligvis billettene mye billigere slike dager enn i helgene også. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Volvomekanikeren Svart 28.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2011 heheh, Bor på Bjorøy i fjell komune 15-20 fra Arenum Men på bilettene står det at messen er fra 17-20 februar, og kalenderen min sier at 17-20 er fra Torsdag-Søndag... Så eg bør gå på torsdag mener du? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Lars H. Svart 28.Januar.2011 Del på Facebook Svart 28.Januar.2011 (redigert) Sjøen for alle i Lillestrøm er fra 18 - 27 mars! Eller er det en helt annen messe du snakker om? Lars H. Redigert 28.Januar.2011 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Sydvesten Svart 28.Januar.2011 Del på Facebook Svart 28.Januar.2011 Det er kanskje messen Dra til sjøs som er i Bergen han mener og ikke sjøen for alle som er på Lillestrøm Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Astor Svart 28.Januar.2011 Del på Facebook Svart 28.Januar.2011 De siste fem årene har vi dratt til Gøteborg og kuttet ut Lillestrømmessa. Likte bedre Sjølyst som var mer imtim. Vi er stadig flere som drar til Gøteborg. Vi drar sammen med andre KNBF folk med buss nedover. Denne turen er annonsert på båtforbundets sider. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Volvomekanikeren Svart 28.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2011 hehe, beklager skriveleif :P Det er Dra til Sjøs jeg snakker om I bergen. Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Lars H. Svart 28.Januar.2011 Del på Facebook Svart 28.Januar.2011 (redigert) De siste fem årene har vi dratt til Gøteborg Hvordan er det der, er det bare båter der, eller er det godt utvalg i duppeditter for en utstyrsfreak? Lars H. Redigert 28.Januar.2011 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Polarn Svart 28.Januar.2011 Del på Facebook Svart 28.Januar.2011 Dra i åpningstiden på fredagen om det ikke er på kvelden da. Ellers hadde jeg dratt torsdagen Martin. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Targa 23.1 Svart 28.Januar.2011 Del på Facebook Svart 28.Januar.2011 Både båter og duppeditter http://www.arenum.no/visartikkel.asp?art=352 Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 28.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2011 Okey Får se om eg tar turen på fredagen då Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Polarn Svart 28.Januar.2011 Del på Facebook Svart 28.Januar.2011 Og ta med spenn til duppeditter. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
baatsman Svart 28.Januar.2011 Del på Facebook Svart 28.Januar.2011 Hvordan er det der, er det bare båter der, eller er det godt utvalg i duppeditter for en utstyrsfreak? Lars H. Båter er helt greit, men stort utvalg med tilbehør til langt bedre priser enn i Norge. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Astor Svart 28.Januar.2011 Del på Facebook Svart 28.Januar.2011 Hvordan er det der, er det bare båter der, eller er det godt utvalg i duppeditter for en utstyrsfreak? Lars H. Masser av duppeditter til svenske slotty. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Volvomekanikeren Svart 28.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2011 Og ta med spenn til duppeditter. Yeah! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.