poppy33 Startet 28.Januar.2011 Del på Facebook Startet 28.Januar.2011 Hvilken vei er riktig for å sette gearet i forover, skal gearvelgeraksel vries med eller moturs? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 29.Januar.2011 Del på Facebook Svart 29.Januar.2011 Kan ikkje svare på det, For å svare så måtte eg vist om du har RH eller LH propell, mao hvilken vei aksel skal snurre. Det har du sikkert bare glemt ut. Men eg har vert med å koblet både rett og feil der. Bare å prøve seg fram. Pass på at båten ligger godt fortøyd Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
poppy33 Svart 29.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Januar.2011 Har en RH propell, men leste i instruksjonsboka at gearet(MS3)var venstregående? Motoren er ikke montert i båten enda, prøver derfor å finne ut mest mulig, slik at jeg eventuelt kan bytte propell til en LH. Takknemlig for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 29.Januar.2011 Del på Facebook Svart 29.Januar.2011 Ms3 går begge veier, og er derfor ideeel til bruk i båter med dobbelinstallasjon i følge volvo. Her var nylig ein tråd om liknande tema:https://baatplassen.no/i/topic/76523-kan-ms3-gearet-kjoeres-i-revers-permanent/ Så det er bare å skru sammen, men om velgeren skal fram eller bak for å snurre din høurepropell riktig... , det blir for mykje å huske Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
poppy33 Svart 30.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Januar.2011 Takker for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.