erund Startet 30.Januar.2011 Link til dette innlegget Startet 30.Januar.2011 Vurderer å bytte CD/radio spiller i båten min pga. USB og Aux kobling som finnes i nye modeller. Må jeg ha en såkalt marine utgave eller holder den vanlige bilstereo? Båten min er en Nidelv 26 som er en cabincruiser med full kalesje. Kan sjøluft påvirke en vanlig bilstereo til noe negativ? Sitér dette innlegget Mvh erund Nidelv 26, 1987 årsmodell - Volvo Penta TMD31A Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 30.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2011 KJøp den du har lyst til du, bare monter den så den er beskyttet mot direkte sjøsprut. Vanlige modeller til bil holder lenge.. Jeg har hatt vanlig spiller i sjekta mi.. den holdt i 5 år.. da ble den stjålet.. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
JGH Svart 30.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2011 Eg har kjøpt en billig radio/usb/aux spelar på Jula til ca 400kr, den har ikkje cd, men funker fint ennå. Denne er så billig at eg kan kjøpe fleire etterkvart som dei ryk. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
hifo Svart 30.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2011 Bilannlegg holder leeenge i båt mednindre det blir utsatt for direkte sjøsprut osv,.. Hvis båten blir veldig fuktig innvendig i regn og fuktig vær ,vil det også antagelig være uheldigere enn med en ekstarisolert maritim stereo... Hvor mye forskjellen er på de billigste maritime og bilstereo spillerene aner jeg ikke.. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Arild81 Svart 31.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2011 JEg fikk denne i posten i dag. http://bsbildeler.no/?pno=189524 Syns ikke prisen var så avskrekkende. Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 31.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2011 Denne er det eg har, fungerer kjempebra, og eg kan kjøpe 5 sånne for den ene som er "marine" Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
:båt1 Svart 31.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2011 jeg har en bose marine spiller i båten ikke var den dyr heller 1300 på maritim! topp kvalitet og god "forsterker" Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein_Kaos Svart 1.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2011 (redigert) jeg har en bose marine spiller i båten ikke var den dyr heller 1300 på maritim! topp kvalitet... Du er sikker på at det er Bose, og ikke Boss spiller du har, har ikke sett Bose til salg i Maritim butikken, men om de har det til denne prisen så skal jeg kjøpe... Forøvrig så vil jeg falle inn i rekken og si meg enig i at om ikke spilleren står VELDIG utsatt til så er det mer enn bra nok med en vanlig bilstereo. Kaptein_Kaos leif var her Redigert 1.Februar.2011 av Kaptein_Kaos (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 1.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2011 Har hatt en Claes Ohlson sak med USB / SDminnebrikke inngang for 500 kroner. (Men Ikke CD) Fungerte utmerket. Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.