Jump to content

Marine cd spiller eller vanlig bilstereo

erund

Recommended Posts

Vurderer å bytte CD/radio spiller i båten min pga. USB og Aux kobling som finnes i nye modeller. Må jeg ha en såkalt marine utgave eller holder den vanlige bilstereo? Båten min er en Nidelv 26 som er en cabincruiser med full kalesje. Kan sjøluft påvirke en vanlig bilstereo til noe negativ?

Mvh erund

Nidelv 26, 1987 årsmodell - Volvo Penta TMD31A

Bilannlegg holder leeenge i båt mednindre det blir utsatt for direkte sjøsprut osv,.. Hvis båten blir veldig fuktig innvendig i regn og fuktig vær ,vil det også antagelig være uheldigere enn med en ekstarisolert maritim stereo... Hvor mye forskjellen er på de billigste maritime og bilstereo spillerene aner jeg ikke..

dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator.

jeg har en bose marine spiller i båten

ikke var den dyr heller 1300 på maritim! :thumbsup:

topp kvalitet...

Du er sikker på at det er Bose, og ikke Boss spiller du har, har ikke sett Bose til salg i Maritim butikken, men om de har det til denne prisen så skal jeg kjøpe...

Forøvrig så vil jeg falle inn i rekken og si meg enig i at om ikke spilleren står VELDIG utsatt til så er det mer enn bra nok med en vanlig bilstereo.

Kaptein_Kaos

leif var her

Redigert av Kaptein_Kaos (see edit history)

Har hatt en Claes Ohlson sak med USB / SDminnebrikke inngang for 500 kroner. (Men Ikke CD) Fungerte utmerket.

I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky,

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by,

And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking,

And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...