GKN Startet 14.Oktober.2004 Link til dette innlegget Startet 14.Oktober.2004 Hei Jeg ønsker å lage nytt Gulv i min båt og vil gjerne vite av leverandører som leverer listverk til mine teakfiner dørk plater Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 14.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2004 Er det teaklister du skal ha?? Dersom du ikke bor i nærheten av et listehøvleri, så kan du i alle fall få kjøpt teaklister hos www.maritim.no Sitér dette innlegget Link to post
heira Svart 14.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2004 Hei GKN. Jeg tror responsen på dette blir større hvis du kan skrive hvor i verden du sogner til , Norge er et langt land veit"u. Mvh Heira Sitér dette innlegget 30 fots johnsonkrysser,et vannbestandig møbel.Ja ja så er atter en sesong over og vi starter opp med planlegging av kommende sesong. Båt er båt og vær er vær Link to post
Das_Boot Svart 14.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2004 Hvis du bor i Osloområdet er det greit å handle på Billingstad Trelast. http://www.billingstadtrelast.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.