Jump to content

Jeg finner ikke rett lanternepære med skrufatning

rolk

Recommended Posts

det er ikke skrufatning det der ? Det er vel sånn bajonettfatning ? Trykk og vri.

Tipper du får pære med riktige specs hos noen som selger deler til lastebiler ? Bil&trailer for eksempel.

passer ikke de "piggene" som stikker ut helt 100% er det bare å file av den ene som ikke passer. Det har jeg gjort mange ganger (har US bil)

Ser det er 2 polet pære.

Men har sett 24v på bensinstasjonen også

Redigert av Brodern (see edit history)

Føkk deg...

Denne sokkelen heter BAY15D. Den er ulik BA15D ved at eine pisten som stikker ut på sida der er høyere plassert. Det du søker her er en standard lanternepære. At det skulle være vanskelig å finne kan eg ikkje forstå. At du ikkje finner den hos en bilutstyrsforretning derimot kan eg forstå.

Denne sokkelen heter BAY15D. Den er ulik BA15D ved at eine pisten som stikker ut på sida der er høyere plassert. Det du søker her er en standard lanternepære. At det skulle være vanskelig å finne kan eg ikkje forstå. At du ikkje finner den hos en bilutstyrsforretning derimot kan eg forstå.

Torhov Bilrekvisita har slike pærer med forskjellig høyde på de "pistene" :)

Jeg filte som sagt av den ene siden jeg ikke gadd å rote Norge rundt etter en slik pære. Men ikke fil vekk begge, da får man jo ikke festa pæra :)

Men å lete frem korrekt pære er jo det beste :)

Føkk deg...

I dette tilfelle må du nok styre unna bilforretninger. Man kan jo fristes til å kjøpe pære med topolet sokkel hos bilforhandler. Det er imidlertid kombipærer med to glødetråder, en for bremselys og en for baklys(to + poler). Det du skal ha er topolet, en + og en - pol og bare en glødetråd og det finner du ikke hos bilforhandlere.

Du skal altså ikkje ha pæra det er bilde av men tvert imot. Du skal altså he en E sokkel av noe slag elr er det lommelyktpære?

Eg legg ikkje ut bilde av kva eg ikkje skal ha. Det er denne pæra med skursokkel. Det var jo eneste måten å få vist hvilken pære jeg skal ha. Dette er ikke noe lommelyktspære. Det er den pæra dere ser på bildet men med en annen sokkel jeg er på jakt etter. Skrusokkel.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...