rolk Startet 30.Januar.2011 Link til dette innlegget Startet 30.Januar.2011 Jeg finner ikke rett lanternepære. Jeg skal ha denne pæra som er avbildet her med skrufatning. Kan noen tipse om hvor jeg kan få tak i. Spænding 24 volt Forbrug 25 watt Lysstyrke 18 CD (18 candela) Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 30.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2011 (redigert) det er ikke skrufatning det der ? Det er vel sånn bajonettfatning ? Trykk og vri. Tipper du får pære med riktige specs hos noen som selger deler til lastebiler ? Bil&trailer for eksempel. passer ikke de "piggene" som stikker ut helt 100% er det bare å file av den ene som ikke passer. Det har jeg gjort mange ganger (har US bil) Ser det er 2 polet pære. Men har sett 24v på bensinstasjonen også Redigert 30.Januar.2011 av Brodern (see edit history) Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Bearded Beast Svart 30.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2011 Denne sokkelen heter BAY15D. Den er ulik BA15D ved at eine pisten som stikker ut på sida der er høyere plassert. Det du søker her er en standard lanternepære. At det skulle være vanskelig å finne kan eg ikkje forstå. At du ikkje finner den hos en bilutstyrsforretning derimot kan eg forstå. Sitér dette innlegget Link to post
Kaldfisk Svart 30.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2011 Tipper det er spesial for godkjente lanterner (minimum lysstyrke). Apply Bergen (gamle Svein Hatvik)har det meste. Telefon :40404080 Besøksadresse : Møhlenpris, Thormøhlensgt. 49, Postadresse : Postboks 2742, 5836 Bergen www.apply.no Det har også gamle "Brødrene Larsen" http://www.frydenboelectric.no/ Sitér dette innlegget Mvh Kaldfisk Link to post
Brodern Svart 30.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2011 Denne sokkelen heter BAY15D. Den er ulik BA15D ved at eine pisten som stikker ut på sida der er høyere plassert. Det du søker her er en standard lanternepære. At det skulle være vanskelig å finne kan eg ikkje forstå. At du ikkje finner den hos en bilutstyrsforretning derimot kan eg forstå. Torhov Bilrekvisita har slike pærer med forskjellig høyde på de "pistene" :) Jeg filte som sagt av den ene siden jeg ikke gadd å rote Norge rundt etter en slik pære. Men ikke fil vekk begge, da får man jo ikke festa pæra :) Men å lete frem korrekt pære er jo det beste :) Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
hegra Svart 30.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2011 I dette tilfelle må du nok styre unna bilforretninger. Man kan jo fristes til å kjøpe pære med topolet sokkel hos bilforhandler. Det er imidlertid kombipærer med to glødetråder, en for bremselys og en for baklys(to + poler). Det du skal ha er topolet, en + og en - pol og bare en glødetråd og det finner du ikke hos bilforhandlere. Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 30.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2011 Det er kanskje et viktig poeng :) Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
BAN Svart 30.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2011 disse? Sitér dette innlegget Link to post
rolk Svart 30.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2011 Tipper det er spesial for godkjente lanterner (minimum lysstyrke). Dette var et godt svar. Jada det er godkjent lanterne med sertifikat på hver enkelt. Kvalitet her i gården. Takker så mykje. Sitér dette innlegget Link to post
Smaapala Svart 30.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2011 (redigert) Trekker innlegg Smaapala Redigert 30.Januar.2011 av Smaapala (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
rolk Svart 30.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2011 disse? Jada det er disse MEN jeg må ha skrusokkel. Det er der problemet ligger. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 30.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2011 (redigert) Du skal altså ikkje ha pæra det er bilde av men tvert imot. ble litt forvirrende med å legge ut bilde av hva du ikkje skal ha. Du skal altså he en E sokkel av noe slag elr er det lommelyktpære? Redigert 30.Januar.2011 av Plutonium (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
rolk Svart 30.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2011 Du skal altså ikkje ha pæra det er bilde av men tvert imot. Du skal altså he en E sokkel av noe slag elr er det lommelyktpære? Eg legg ikkje ut bilde av kva eg ikkje skal ha. Det er denne pæra med skursokkel. Det var jo eneste måten å få vist hvilken pære jeg skal ha. Dette er ikke noe lommelyktspære. Det er den pæra dere ser på bildet men med en annen sokkel jeg er på jakt etter. Skrusokkel. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 30.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2011 15 mm skrusokkel altså. OK, vel det har eg aldri sett Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.