Alternes.. Startet 31.Januar.2011 Del på Facebook Startet 31.Januar.2011 (redigert) jeg har en to sylindret yamaha 25 hk 1997 model,ikke autolube) jeg var innom et verksted for en stund siden og ble oppmerksom på en yamaha 30 hk i en krok. når jeg så litt nøyere på den så jeg at motoren var 100% identisk med min, unntatt lakken som var i en annen farge. dermed må utvilsomt min motor kunne gjøres om til 30 hk. og hvordan gjøres dette? jeg ønsker et konkret svar på spørsmålet om du vet det, og ikke en masse synsinger og filosoferinger! vet du eksakt hva som må gjøres så er jeg veldig takknemlig for tips!! Redigert 31.Januar.2011 av 1971 mercury (see edit history) Sitér dette innlegget KNS medlem Link to post
ibizafan Svart 31.Januar.2011 Del på Facebook Svart 31.Januar.2011 har motoren din cylvolum 496 da er de vel forgasser du må bytte. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.