BAN Startet 31.Januar.2011 Link til dette innlegget Startet 31.Januar.2011 Leter i mylderet av gummibåter etter en lett og liten gummibåt. Den skal kun benyttes til å komme seg mellom båt og land. Den må tåle to godt voksne mannfolk. Ser gjerne at den er oppblåsbar da det gjør det lettere å dra med seg. Er det noen som har tips og erfaringer? Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 31.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2011 (redigert) Se på den de har på maritim;) Redigert 31.Januar.2011 av NT503 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
BAN Svart 31.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2011 Denne? Hvis dette er kvalitet, så skulle den være perfekt til mitt bruk. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 31.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2011 Her denne jeg og er godt fornøyd. http://www.maritim.no/product.aspx?id=22494&groupkey=008010030 Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Sturee Svart 31.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2011 var den polarn viser til jeg tengte på;) Sitér dette innlegget Link to post
BAN Svart 31.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2011 Ok. Da blir det den. Takker så mye. Sitér dette innlegget Link to post
Marulf Svart 1.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2011 Den er ihvertfall letthåndterlig! Jeg har en slik for salg her på båtplassen sine annonsesider. Sitér dette innlegget Link to post
Marulf Svart 2.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2011 Har sendt deg en melding på IM Sitér dette innlegget Link to post
BAN Svart 2.Februar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2011 Da ser det ut til at jeg har kjøpt gummibåt... Sitér dette innlegget Link to post
laddemann Svart 1.August.2012 Link til dette innlegget Svart 1.August.2012 Den båten som ligger til salgs på maritim.no 7Oc Classic Gummibåt , kan man pakke den heilt ihop og putte den i kabinen? Eksempel i ein Askeladden 605 Explorer som er det eg har? Isåfall er det jo genialt med tanke på å komme seg iland etter oppankring litt for langt fra land. Sitér dette innlegget Link to post
chrisrik Svart 1.August.2012 Link til dette innlegget Svart 1.August.2012 Det går sikkert fint, men da bør du vurdere en elektrisk pumpe - de sluker litt luft og du blir raskt lei av å pumpe den opp og ned :-) Tenk også på at båten vil være våt etter bruk, hvis du da skal ha den i kabinen? Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
quantumduck Svart 1.August.2012 Link til dette innlegget Svart 1.August.2012 Vurderer oppblåsbar kajak fra Advanced Elements - ennå mer letthåndterlig enn gummibåten ... Sitér dette innlegget Link to post
laddemann Svart 4.August.2012 Link til dette innlegget Svart 4.August.2012 Godt poeng chrisrik, våt båt i kabin var ikkje gjennomtenkt ;) Sitér dette innlegget Link to post
chrisrik Svart 4.August.2012 Link til dette innlegget Svart 4.August.2012 Kommer kanskje langt med et håndkle hvis båten ikke er så stor, men elektrisk pumpe står jeg for Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.