Kaptein_Kaos Startet 1.Februar.2011 Link til dette innlegget Startet 1.Februar.2011 (redigert) Heisann er det noen som vet hvor jeg får kjøpt hvit/syrefri vaselin i 0,5 kg eller 1 kg bokser ? Kaptein_Kaos Redigert 1.Februar.2011 av Kaptein_Kaos (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 1.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2011 ein del jernvarehandler, og apotek Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Sjørøveren Svart 1.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2011 Det som vi har på jobb tor jeg vi får fra Proffpartner. Boksene er merket Statoil. Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 1.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2011 På apoteket er tubene dritdyre... Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein_Kaos Svart 1.Februar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2011 Det som vi har på jobb tor jeg vi får fra............. Boksene er merket Statoil. Ja, det var egentlig disse jeg tenkte på, trodde muligens jeg kunne få kjøpt de på en bensinstasjon, men de har jo stort sett bare pølse/hamburgermenyer nå....og lite rekvisita.. Kaptein_Kaos Sitér dette innlegget Link to post
`Laffen Svart 1.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2011 Tess Sitér dette innlegget Link to post
Jan E. Svart 1.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2011 Mener jeg har sett slike Statoil bokser på Felleskjøpet. Uansett kan nok de fleste verktøyforhandlere ala Tools, Wurth, etc bestille om de ikke har inne. Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
Sjørøveren Svart 2.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2011 Sande Gård på Sola har sikkert Vaseline på boks Sitér dette innlegget Link to post
Sjørøveren Svart 2.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2011 Her: http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/5/productdet.asp?gid=37&subgid=0&wwwalias=realmarine&pid=89 Kjenner ikke til forhandleren, men ser at dem har hovedkontor på Gausel i Stavanger. Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein_Kaos Svart 2.Februar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2011 (redigert) Heisann ! Takk for alle tips, fikk i dag handlet 1 kg boks med Statoil hvit vaselin hos Proffpartner i Stavanger Kaptein_Kaos Redigert 2.Februar.2011 av Kaptein_Kaos (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lazy days 2 Svart 2.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2011 Og hva brukes hvit syrefast vaselin til? Sitér dette innlegget Link to post
Jan E. Svart 3.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2011 F.eks over alle elektriske koblinkspunkt for å hindre ir, spesielt batteripoler. Selv har jeg fått tak i kontaktorfett, spesielt laget til formålet Også kjekt til andre ting som å sette inn o-ringer. Eller smøre litt på fingeren når en jevner ut overflaten på Tec7, Sika, silikon etc. Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
Frank Dynamic Svart 26.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2011 CRC type HD Vaseline 200ml sprayboks skal vel gjøre susen? Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 14.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2014 Noen som har prøvd denne? http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Ovrig/Vaseline-Spray-36525/ Sitér dette innlegget Link to post
Jarsør Svart 14.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2014 Hei. Tess har syrefri vasselin på 1kg boks. Leverte selv 3 bokser til en kunde i forrige uke. Nå bor jeg riktig nok ett stykke fra deg, men vi har avd. over hele landet. Tror de fleste har inne. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 14.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2014 Noen som har prøvd denne? http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Ovrig/Vaseline-Spray-36525/ den såg ju praktisk o bra ut.......... får nok investere i en sånn ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.