Alternes.. Startet 1.Februar.2011 Link til dette innlegget Startet 1.Februar.2011 Jeg har fått et tilbud på en splitter ny evinrude E tec 300 hk for 195000! dette må jo være et meget bra tilbud? eller kanskje det er noe lureri ute å går til denne prisen? tilbud av privat person. Sitér dette innlegget KNS medlem Link to post
Kjetil1 Svart 2.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2011 Høres jo meget godt ut. Pris på 300 hk er fra 278800 til 297400 i prislista til Bakken motor. Hvordan har denne privatmannen kommet over en ny E-tec 300 som han kan selge til denne prisen? Får du med kabelstokk, instrumenter og kontrollboks? Men jeg hører strofen om "virker et tilbud for godt, er det nok det" i det fjerne. Skulle gjerne selv hatt en spillers ny 250 til "innbrudds"pris, hehe... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Ribtjenester Svart 2.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2011 Lukter litt billig, men kan jo hende det stemmer, vi betaler 250t for en 300 suzuki Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
68 GT Svart 2.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2011 Er nok ikke så gal pris egentlig. For innpris til et firma er noe heeeeeelt annet enn utpris. Er faktisk mye å hente ved å prute hos forhandler,samt hente selv på hovedlager..... Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
Alternes.. Svart 2.Februar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2011 (redigert) ja kabelstokk og alt av instrumenter følger med! grunnen han oppgir for å selge den er at han syntes den ble for stor for båten hans. sjekket opp karen på nettet og det viste seg at mannen er over gjennomsnittet rik, han sto oppført med en formue på 77 millioner kr! så tenker kanskje da at han ikke bryr seg stort tapet på å selge den så billig, da han da neppe lider økonomiske kvaler av den grunn han vil kanskje bare bli kvitt den fortest mulig. så hva sier dere? skal jeg gå for det? han må ha svar i dag så nå får det briste eller bære! Redigert 2.Februar.2011 av 1971 mercury (see edit history) Sitér dette innlegget KNS medlem Link to post
68 GT Svart 2.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2011 Er bare å handle det,er papirer i orden så er det ikke noe problem.kanskje du også kan tjene noen kr om du selger den vidre....... Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
Alternes.. Svart 2.Februar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2011 (redigert) da er vidunderet kjøpt og betalt!! tipper denne motoren blir litt i det største laget for min rana 15 ft med morken finerplate i speilet så da får jeg bare begynne å lete etter en passende båt for vidunderet!! Redigert 2.Februar.2011 av 1971 mercury (see edit history) Sitér dette innlegget KNS medlem Link to post
BAN Svart 2.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2011 Hørte om en som ble tilbudt en nesten ny bowrider i høst til langt under halv pris. Etter litt sjekking viste det seg at eieren hadde alt for mye penger, og ikke giddet å ta vare på båten. Et tilbud som er for godt til å være sant kan likevel være sant.. Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 2.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2011 Jo, av og til kan man være heldig, og da er det gjerne på tide og sjekke om det er gullhår i brunøyet . Grattis med ny motor uansett. Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Alternes.. Svart 2.Februar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2011 takk takk Sitér dette innlegget KNS medlem Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.