atvv Startet 2.Februar.2011 Link til dette innlegget Startet 2.Februar.2011 Er det noen her inne som har erfaring med suzuki df70, bra eller dårlig?? Er det noen som kan anbefale den, eller noen som absolutt ikke anbefaler den...Den kommer til og gå ca 1000 timer/året. Eller er det noen som heeeelt sikkert kan anbefale et annet merke. Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 2.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2011 har erfaring med suzuki men litte med 70 hk men jeg har en 2006 mod med gangtid på ca 180 timer uten noe tull.så jeg vl si at de er en bra motor Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
68 GT Svart 2.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2011 Er stortsett eksostempføler og potmeter til trim/tiltindikator som klikker. Ellers er det bare oljeskift og ventiljustering.Litt knotete å skru på da du må skru løs sidedeksel når du skal skifte oljefilter og plugg No.4,men dette er jo typisk Suzuki. Du slipper dette tullet og kostnaden med registerreim slik som "verdens beste" motor har...... Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
abbor Svart 2.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2011 DF70 kom i en helt ny utgave i 2009. Motoren er nesten helt identisk med nye DF80 og DF90. Problemene med eksostempføler kjenner jeg til på de eldre modllene, men har ikke hørt om dette på den nye modellen. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 2.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2011 Du slipper dette tullet og kostnaden med registerreim slik som "verdens beste" motor har...... Har ikke Suzuki registerreim på sine motorer lenger? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
atvv Svart 2.Februar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2011 (redigert) nei, de har fått kjede. Ellers så må jeg jo si att det er jo ikke enkelt da, 70hk har 4 syl, 1500cm3, og 150kg, 60hk, har 3 syl 998 cm3, og 105 kg, 50kg på hekken gjør litt det å. Redigert 2.Februar.2011 av atvv (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Knatren Svart 2.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2011 Har en DF70 2002 mod. gått 200 timer. Er veldig fornøyd med den, ikke hatt noe tull med den. Sitér dette innlegget Båt: KMV 1700 HT Suzuki DF 70 Link to post
abbor Svart 2.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2011 De store firetakterene fra Suzuki (fra 90 og opp) har alltid hatt kjede. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.