prikk Startet 2.Februar.2011 Link til dette innlegget Startet 2.Februar.2011 Hei Jeg er på jakt etter varmluftslange på 100 mm i diameter til dieselvarmeren (90mm er standard). Noen så vet hvor de har det? Mvh Prikken Sitér dette innlegget Link to post
Una Svart 2.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2011 Marineshop Sitér dette innlegget "Der forsvant den oppblåsbare, ....helium var en dårlig ide." Link to post
prikk Svart 2.Februar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2011 Sitér dette innlegget Link to post
7 knop Svart 3.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2011 Biltema har fleksibel aluminiumslange 100 mm Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 3.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2011 Hydroscand har en fin slange for varmluft. Tror den heter "Dect",sølvfarget slange med stålspiral og alminium på insiden. Brukes MYE for å transportere varmluft fra "kokkoverk". Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
prikk Svart 3.Februar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2011 Hei 7 knop. Det var et godt forslag, men så vidt jeg kan se på Biltema sine sider er 60mm den største dimmensjonen. Prikken Sitér dette innlegget Link to post
prikk Svart 3.Februar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2011 Biltema har fleksibel aluminiumslange 100 mm Hei 7 knop. Det var et godt forslag, men så vidt jeg kan se på Biltema sine sider er 60mm den største dimmensjonen. Prikken Sitér dette innlegget Link to post
Tjorven III Svart 3.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2011 Hei Anbefaler bruk av ferdige isolerte slanger fra Flexit. Fåes hos alle byggvarehus og trekkes ut til 3 m lengder. Mye billigere enn alt som det står båt foran og du får dobbel effekt ut fra varmeren din ! Tjorven Sitér dette innlegget Link to post
7 knop Svart 4.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2011 Hei 7 knop. Det var et godt forslag, men så vidt jeg kan se på Biltema sine sider er 60mm den største dimmensjonen. Prikken Eg har selv kjøpt på BT,men du finn den under "bygg"art:87-382 (3 meter,kr.139) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.