Sturee Svart 6.Februar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2011 jepp, men den klarer ikke store høyttalerne, så da må jeg ha forsterker i tillegg uansett... forsterker kan jeg få ny til under 500, så det er ingen problem... Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 6.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2011 Du får da nok lyd ut av den pakken der? Og det kommer til å holde lengre en vanlige forstekrere. Tror nesten det er det beste valget ditt. den pakken Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 7.Februar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2011 Har funnet ut at jeg trenger 24VDC for å drive forsterkeren, fins det en konverter jeg kan bruke? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 7.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2011 ja du kan kjæpe Mascot DC-DC converter, men da blir nok det oppi 2000 kr, så jeg vet ikke hvor du vil. Hvorfor kjøper du ikke bare en vanntett spiller så har du mange muligheter???? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.