SamH Startet 6.Februar.2011 Link til dette innlegget Startet 6.Februar.2011 Mine virket, og jeg lever en dag til! Virker din? Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 6.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2011 Takk for påminnelsen De virka sist jeg sjekka. for ett par måneder siden. Tester igjen på Onsdag Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
VO`n Svart 6.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2011 Dere tester vel med røyk og ikke bare med å trykke på knappen? Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 6.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2011 Tester 12 ganger i året - har elektronisk påminnelse. Den nær kjøkken testes jo hver helg når det stekes Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 6.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2011 Varsleren i salongen over byssa, testes stadig vekk med røykos. De 2 i sovelugarene er kun testet med test knappen. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Lars H. Svart 6.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2011 trikola skrev On 6.2.2011 at 15.02: Den nær kjøkken testes jo hver helg når det stekes Kjent testmetode. Og i tillegg til at varsleren blir testet, får jeg jo også automatisk da sjekket at varslingen til Securitas virker. De er raske med å ringe tilbake når alarmen går. En gang vi ikke registrerte at de ringte, fikk vi også testet at regelen med å varsle brannvesenet dersom de ikke får svar virket. Da blinket det blått fra brannbilen utenfor mens brannmannene med øks sto og kimte på døren under 10 minutter etter at biffen svei seg! Har heldigvis avtale om at falsk utrykking ikke koster noe. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
JGH Svart 6.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2011 Tester den hver gang eg steiker noe i båten Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
SamH Svart 19.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2011 Mine fungerte som de skulle i dag og. Jevnlig test roer sjelen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.