Jump to content

Fast fisk

Kaisa2

Recommended Posts

Leia inn til Halden fører gjennom et trangt sund med bredde ca 30m. Vi kom seilende inn med bedaglig fort ca 3 knop og hadde dorgen slengt ut. Da vi var på det trangeste fikk jeg se et rådyr i fullt firsprang inne på stranda, med et byks hoppet det i vannet og la på svøm. Vi var under seil så han brydde seg ikke noe om oss siden vi gikk så stille, Han svømte som en gal og rett mot skutesia, jeg måtte virkelig trimme seil for å øke på litt for ikke å kollidere, han passerte rett aktenom og det var da jeg kom til å tenke på dorgen...  heldigvis fikk jeg løftet firkestanga så han svømte under og kom seg klar av kroker.

Det hadde vert noe å komme inn til gjestehavna i Halden med et rådyrtrofe hengende i riggen.

:lol: :lol: :lol:

Hei!

Litt av ei oppleving!

Viser til forrige innlegg om alle "beskytterne" og tenkjer på krava som me hjortejegerane (og andre storviltjegrar) blir stilt overfor. Har ikkje høyrt om at dorg er med på lista over godkjendt jaktreiskap.

Når det er sagt har ein av naboane her i bygda opplevd fleire gonger at sauer har kome heim med fiskeutstyr i ulla ...  Neppe ein som dorga etter makrell ...

Skitt fiske - helst etter fisk under vatn!

mvh

VindiHaaret

Hei!

Når det er sagt har ein av naboane her i bygda opplevd fleire gonger at sauer har kome heim med fiskeutstyr i ulla ...  Neppe ein som dorga etter makrell ...

Skitt fiske - helst etter fisk under vatn!

mvh

:eek: Det var på nyhetene i kveld! Mange sauer som hadde forsvunnet på mystisk vis, og flere av de som var igjen hadde sluker i ulla. Er det samme karen tro, eller er det flere som har opplevd det samme????

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...