Mulligan Startet 6.Februar.2011 Del på Facebook Startet 6.Februar.2011 Har noen testet denne? Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 7.Februar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Februar.2011 Siden ingen hadde det, har jeg lastet ned demo og lekt meg litt. Installasjon på typisk Mac-vis. Trykk på Install knappen og så gjør den resten selv. Dette ser meget bra ut. Den har alt og ser ut til å gjøre det meste rett. Men den mangler Maxsea sine spesialiteter slik som multiple kart, multiple layers, cursorvindu og online datumkonvertering slik at jeg kan kjøre i nautiske og metriske enheter samtidig. Må få testet i båt. iMac over kartbordet må jo ta kaka. Eller en miniMac i skuffen. Sitér dette innlegget Link to post
Forte Svart 7.Februar.2011 Del på Facebook Svart 7.Februar.2011 Venter spent på test resultatet ! Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 7.Februar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Februar.2011 Du må nok vente en stund. Det er to meter brøytekant foran båten og 60 cm. is på båtplassen. Sitér dette innlegget Link to post
Forte Svart 6.Juli.2011 Del på Facebook Svart 6.Juli.2011 Har du prøvd ombord? Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 6.Juli.2011 Del på Facebook Svart 6.Juli.2011 Jeg venter ikke spent, men jeg er spent på om du har forsøkt OpenCpn. Den begynner å bli temmelig bra. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.