Linea Startet 6.Februar.2011 Link til dette innlegget Startet 6.Februar.2011 (redigert) Hei, dere som har Volvo D6, hva ligger ladespenningen på når dere kjører? Tenker på i de tilfellene batteriene er fulladet etter for eksempel å ha vært tilkoblet landstrøm. Redigert 6.Februar.2011 av Linea (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 6.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2011 Jeg husker det ikke præcist. Men jeg mener, at det ligger på omkring 13,4 V Sådan cirka. Sitér dette innlegget Link to post
logget av Svart 6.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2011 Men jeg mener, at det ligger på omkring 13,4 V Sådan cirka. Bytte om 3 og 4 tallet så blir det riktig. Original regulator reguler på 14,3 volt. Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 6.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2011 Også når batteriet er fuldladet? Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 6.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2011 Mål på batteriet,instrumentet kan være unøyaktig. Sitér dette innlegget Link to post
nor star 290.. Svart 6.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2011 hos meg lå det altid på 14.2 når det var fulladet,fikk lastet ned ny software på motor etterpå spratt den opp på 14,4 ved lading. dette gjelder en d4 men vil tro ladesystemet er likt Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 6.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2011 Min måler 14,2-14,3 enten batterier er fulladet eller ei, største ladestrøm observert er 60 A (115A dynamo) og dette på godt nedtappede batterier... Sitér dette innlegget Link to post
Linea Svart 7.Februar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2011 hos meg lå det altid på 14.2 når det var fulladet,fikk lastet ned ny software på motor etterpå spratt den opp på 14,4 ved lading. Hei, antar ny software må gjøres av en fagmann med Vodia. Hva koster denne oppgraderingen? Takk Sitér dette innlegget Link to post
nor star 290.. Svart 7.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2011 det vet jeg ikke da dette gikk på garanti Sitér dette innlegget Link to post
Linea Svart 7.Februar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2011 ok Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.