Elise Startet 7.Februar.2011 Link til dette innlegget Startet 7.Februar.2011 Nå er det satt opp nytt webcamera på Gressvik ved Fredrikstad. Det viser Gressvik båthavn og utover vesterelva. http://gressvikbf.com Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 7.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2011 Takk for tipset. Det er lagt inn i oversikten av webkameraer langs de nordiske kystene jeg har på hjemmesiden min trudelutt.com med direktelink her. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Elise Svart 7.Februar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2011 (redigert) Bra samling det Lars. Ille bra som vi sier i Fredrikstad Linken er jo også til en likanes Båtforening Redigert 7.Februar.2011 av Elise (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 7.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2011 (redigert) Må ikke skryte for mye nå Glenn og du er satt opp som "gjøre rent kameralinse-vakter". Vakt annenhver uke. Redigert 7.Februar.2011 av olpi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Elise Svart 7.Februar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2011 Må skryte av deg vet du. Vi har jo fått en bra webansvarlig, så dette ornær sæ i ....... Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 7.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2011 (redigert) No comments.. Vil bare si ifra at sidene er planlagt flyttet til *.no domene snart. Adressen blir lik, men altså med *.no Redigert 7.Februar.2011 av olpi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.