Jump to content

Enes 44 Makeover

Enes 44

Recommended Posts

Stripen etter vindu kommer ikke på igjen. De vinduene skal faktisk byttes også. (Ny utforming + mørke) Men stripe på skrog og flybridge kommer.

Har en stor jobb på gang inne også, da alt elektrisk anlegg skal byttes. Puter skal trekkes om og nye tepper. + pussing og lakking av div. teak.

Er ikke sikker på om vi rekker å bli ferdig til ferien i år. Men,men.... vi får se. Er i allefall godt i gang.

• 2 måneder senere...

Lakken som er brukt er lastebil lakk / 2 komp. Akryl lakk.

Det var det som var på den fra før også. Den ble lakket med dette når den ble ombygd i 1996, og har holdt seg meget bra.

Derfor valgte jeg denne løsningen nå også.

Kostnad?? Har ikke peil. har ikke oversikten, men det blir fort noen lapper.

Tror det har gått rundt 20 - 25K. bare i lakk, herder & Tynner.

• 9 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Se der ja! Alltid godt å få ryddet opp i slike "reir". Ser du hadde porselenssikringer, disse er vel bare til å få byttet til nyere type flate sikringer. Har en tendens til å skape dårlig kontakt disse sikringene. Gleder meg til å komme hjem fra nordsjøen slik at jeg også kan begynne vårpussen og bryggepreiket.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...