M/S AIOLOS Startet 9.Februar.2011 Link til dette innlegget Startet 9.Februar.2011 Lurer på hvor i dette landet jeg kan få tak i oljefyllt pakkboks 32 mm. Sleipner har det ikke og har aldri hatt den dimensjonen, så da er det jo bare å rette spørsmålet til dere.: Hvor i all verden Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 9.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2011 (redigert) Du kan sjekke med Progress Ingeniørfirma om de kan hjelpe deg. I tillegg har du Nogva som også leverer propellanlegg til fritidsbåter. Redigert 9.Februar.2011 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 10.Februar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2011 Takk for svar, skal sjekke disse firmaene. Sitér dette innlegget Link to post
Diplom-is Svart 11.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2011 Hei Sjekk med West mekan. Jeg kjøpte der til min Hanto 24 På linken under kan du se typene som de har av pakkbokser http://www.west-mekan.no/images/stories/Pakkboks/propell.pakkboks.slange1.pdf mvh Geir Arne Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.