Ribtjenester Startet 13.Februar.2011 Link til dette innlegget Startet 13.Februar.2011 Åssen går det med planene til gutta i treffkomitèn? Når? Hilsen Morten Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Ulv I Svart 13.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2011 en som er gira på treff skjønner jeg :-) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Ribtjenester Svart 14.Februar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2011 en som er gira på treff skjønner jeg :-) Er vel generelt gira på båtlivet tipper jeg:) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Ribtjenester Svart 17.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2011 Er det avlyst? Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Mariell Svart 17.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2011 Slapp av ELLA. Arr. komiteen har nok ikke kommet seg ut av vinterdepresjonen ennå. Kommer vel noe info etterhvert. Regner med at det blir 17.-19/06, Eller????????????? Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Gerhard Svart 17.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2011 Slapp av ELLA. Arr. komiteen har nok ikke kommet seg ut av vinterdepresjonen ennå. Kommer vel noe info etterhvert. Regner med at det blir 17.-19/06, Eller????????????? Neppe, Færderen er den helgen, så da er det nok fullt. Vi har pleid å ha treff helga etter Færderen. Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 17.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2011 Arr. komiteen har nok ikke kommet seg ut av vinterdepresjonen ennå. Vinterdepresjon, går det an, drømme om sommeren gjør en ikke deprimert.... Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Mariell Svart 17.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2011 Trodde Færdern var helga før. Shit, da blir det vel helga etter StHansaften 24.-26/06 Er vel ikke den beste tidspunkt å ha treff på, mange har nok andre planer den helga. Forslag. forsøk å få lagt treffet til helga FØR færdern. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Astor Svart 17.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2011 Da er vel ikke bryggene på plass? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Enzo Svart 17.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2011 Hvor mange båter pleier det å være på det treffet ? kunne det være en mulighet å legge det til et annet sted i nærheten, det er jo andre steder som kanskje har plass helgen før. Åsgårdstrand, bolærne, hankø eller noe lenger inn i fjorden ? Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 17.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2011 (redigert) Klar over det Astor. Utfordringen er å få havnevesenet til å legge ut den brygga vi pleier å bruke en uke før. Har ikke vært på så mange av treffene, men mellom 25 og 40 båter har det vel pleid å være. litt væravhengig. Nå er vel den nye havna i Åsgårdstrand ferdig? kun en ide. Jeg vet ikke om jeg engang er hjemme. Redigert 17.Mars.2011 av Mariell (see edit history) Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
bliss X Svart 12.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2011 Vært stille rundt treffet i år og ikke så mange påmeldte. Går ting etter planen? http://home.sfjbb.net/bao/Treff/ Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 12.Mai.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2011 Det er veldig dårlig markedsføring her trur jeg, viste ikke om den siden engang Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
tom-ass Svart 12.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2011 Er det på Hortentreffet det også er loddsalg og bruktmarked? Har det blitt noen premier enda? Det er sikkert mange her på forumet som har ett eller annet båtrelatert å donere til loddene. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
bao Svart 12.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2011 10 båter påmeldt til nå. Link til treffsiden Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 17.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2011 (redigert) Heisann da nærmer det seg fort treff igjen ,men iår igjen som flere ganger før havner dette st-hans helgen.Men ikke stort å gjøre med ,da vi må ha det helgen etter Færder'n .Men det er lite påmeldte ,så vi vurderer å sette en frist til 14 juni.Om vi evt avlyser pga liten innteresse,så slipper vi å betale for bryggeopptak .Da det kommer i ferien våres så passer det på en måte litt dårlig,men sånn er det noen ganger .Men så langt er det ca 10 påmeldte og 4 av dem fra komiteen,det er litt lite for å dra i gang et treff iår.Skjønner godt folk vil ha denne helgen andre steder ,men om det blir treff så vil vi få et forykende fyrverkeri iår.Da fyrverkerikonserten er fredag,å det fyrverkeriet dem sender opp etter konserten er helt rått. Men som dere sikkert skjønner , så må vi ha endel flere med på treff.Om det skal være lønnsomt å dra dette igang ,det koster som sagt endel med brygger osv .Så vi setter en frist til 14 juni ,skulle vi måtte avlyse så håper vi det er tidlig nok for å slippe div utgifter. Vi kommer tilbake med mere info fortløpende ,om det skulle være noe nytt Ingar kansje denne kunne blitt limt Tine IV Redigert 17.Mai.2011 av Tine IV (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Tine IV Svart 18.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2011 Kansje løfte denne igjen ,så ser vi om det er noe innteresse. Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Ulv I Svart 18.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2011 burde kanskje være en limt tråd frem til fristen løper ut? vi kommer innom en tur, dog på 4 hjul.. tar ikke sjangsen på noen langturer i år med tanke på handicapet mitt, og alt arbeid som kona nå må ta som jeg ikke kan.. vi skal forsøke oss på noen småturer i hvertfall.. Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Tine IV Svart 18.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2011 Høres bra ut Ulv,kan jo være at vi treffes om vi reiser så langt ned i ferien også.Starter ferien 20/6 ,så for vi se om det blir treff eller om vi peiser nedover det blide sørland Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Ribtjenester Svart 18.Mai.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2011 kunne vi ikke hatt treffet på borgen, ved den røde låven, der betaler vi jo bare havneleie. Og vi kunne lodda ut ribtur med båten min:)) Hilsen Morten Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Tine IV Svart 18.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2011 Morten det kunne vi sikkert ,men Hortenstreffet bør jo kansje være i Horten.Men ikke der problemet er ,om det er noe.Saken er jo den at det er litt kjipt å jobbe fram et treff,å da også betale brygger som ligger lengere pga oss.Om det da kommer 10 båter,det vil være noe kjipt syntes jeg da.Men viser det seg at vi blir for lite båter iår,så kan jo dem som har meldt seg på evt møtes på Borgen.Så blir det jo et lite treff av det også,så vi ser hva som skjer ettervært.Som jeg sa er dette i ferien våres og en til i komiteen er opptatt + at jeg veit enda en som egentlig ikke har tid.Men blir det treff så fixer vi det så klart,men st-hans helgen er litt dumt.men har jo hatt den helgen noen ganger før uten problem.Da vi har vær opp mot 40 båter +,men trur det er lurt med en frist.Da kan vi evt avlyse å da kansje slippe å betale opptak av brygger,dumt å betale for noe vi da kansje ikke bruker. Så da ser vi folken's,har dere lyst på et BP treff så er det bare å melde seg på.Men oppfordrer alle som melder seg på,om evt å stryke seg igjen innen 14 juni om dere plutslig ikke kan. Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Julie III Svart 23.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2011 Har meldt oss på og blir vårt første treff. Blir starten på ferien vår til Svenskekysten:) Sitér dette innlegget Link to post
Majali Svart 24.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2011 Da har jeg meldt på oss også, så krysser jeg alt jeg har for at båten er helt klar!! :-) Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
Halling Svart 24.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2011 Hei Har aldri vært på Hortentreffet. Er det familier eller bare voksne? Sitér dette innlegget Link to post
sjøman Svart 24.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2011 Voksne og barn hunder og katter.Kan absolutt anbefale treffet,masse gøy for alle. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.