Jump to content

Hortentreffet 24-26 juni 2011

Ribtjenester

Recommended Posts

• 1 måned senere...

Trodde Færdern var helga før. :wflag:

Shit, da blir det vel helga etter StHansaften 24.-26/06

Er vel ikke den beste tidspunkt å ha treff på, mange har nok andre planer den helga.

Forslag. forsøk å få lagt treffet til helga FØR færdern.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Klar over det Astor.

Utfordringen er å få havnevesenet til å legge ut den brygga vi pleier å bruke en uke før.

Har ikke vært på så mange av treffene, men mellom 25 og 40 båter har det vel pleid å være. litt væravhengig.

Nå er vel den nye havna i Åsgårdstrand ferdig? kun en ide.

Jeg vet ikke om jeg engang er hjemme.

Redigert av Mariell (see edit history)

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

• 1 måned senere...

Heisann da nærmer det seg fort treff igjen ,men iår igjen som flere ganger før havner dette st-hans helgen.Men ikke stort å gjøre med ,da vi må ha det helgen etter Færder'n .Men det er lite påmeldte ,så vi vurderer å sette en frist til 14 juni.Om vi evt avlyser pga liten innteresse,så slipper vi å betale for bryggeopptak .Da det kommer i ferien våres så passer det på en måte litt dårlig,men sånn er det noen ganger .Men så langt er det ca 10 påmeldte og 4 av dem fra komiteen,det er litt lite for å dra i gang et treff iår.Skjønner godt folk vil ha denne helgen andre steder ,men om det blir treff så vil vi få et forykende fyrverkeri iår.Da fyrverkerikonserten er fredag,å det fyrverkeriet dem sender opp etter konserten er helt rått.

Men som dere sikkert skjønner , så må vi ha endel flere med på treff.Om det skal være lønnsomt å dra dette igang ,det koster som sagt endel med brygger osv .Så vi setter en frist til 14 juni ,skulle vi måtte avlyse så håper vi det er tidlig nok for å slippe div utgifter.

Vi kommer tilbake med mere info fortløpende ,om det skulle være noe nytt :thumbsup:

Ingar kansje denne kunne blitt limt :yesnod:

Tine IV

Redigert av Tine IV (see edit history)

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

burde kanskje være en limt tråd frem til fristen løper ut?

vi kommer innom en tur, dog på 4 hjul.. tar ikke sjangsen på noen langturer i år med tanke på handicapet mitt, og alt arbeid som kona nå må ta som jeg ikke kan..

vi skal forsøke oss på noen småturer i hvertfall..

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

Morten det kunne vi sikkert ,men Hortenstreffet bør jo kansje være i Horten.Men ikke der problemet er ,om det er noe.Saken er jo den at det er litt kjipt å jobbe fram et treff,å da også betale brygger som ligger lengere pga oss.Om det da kommer 10 båter,det vil være noe kjipt syntes jeg da.Men viser det seg at vi blir for lite båter iår,så kan jo dem som har meldt seg på evt møtes på Borgen.Så blir det jo et lite treff av det også,så vi ser hva som skjer ettervært.Som jeg sa er dette i ferien våres og en til i komiteen er opptatt + at jeg veit enda en som egentlig ikke har tid.Men blir det treff så fixer vi det så klart,men st-hans helgen er litt dumt.men har jo hatt den helgen noen ganger før uten problem.Da vi har vær opp mot 40 båter +,men trur det er lurt med en frist.Da kan vi evt avlyse å da kansje slippe å betale opptak av brygger,dumt å betale for noe vi da kansje ikke bruker.

Så da ser vi folken's,har dere lyst på et BP treff så er det bare å melde seg på.Men oppfordrer alle som melder seg på,om evt å stryke seg igjen innen 14 juni om dere plutslig ikke kan.

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...