Jump to content

Hortentreffet 24-26 juni 2011

Ribtjenester

Recommended Posts

Hjelper på nå,har jo blitt endel påmeldte alt.Men hadde vært artig om flere melder seg på ,flere folk å båter til mere morro blir det jo.Har jo satt en tidsfrist iår ,men ser ut som vi blir mange nok til at dette blir like morro som det altid er på Hortenstreffet .

Har dere ikke fått med dere dette før så sier jeg det igjen,fredag blir det MEGA fyrverkeri fra årets fyrverkerikonsert på Vollen rett inneafor treffet.Dette er et fyrverkeri som er verdt å ta med seg,det blir bare råere for vært år.Så dette er jo enda en greie som gjør at året's treff blir litt spesielt.Ikke vært år vi har fyrverkeri til flere 100 tusen på treffet ;o)

Så folkens har dere mulighet så meld dere på NÅ,om ikke dere har til hele helgen .Så kansje en av dagene ,dette blir gøy som vanlig .Har vel aldrig hørt andre tilbakemeldinger ,enn at dette var gøy dette skal vi neste år også ;) Ikke lenge til nå,så da sees vi på treff ;o)))) :sailing:

PS:Skulle det være ønske om noe spesielt ang plass pga hund eller andre ting,send en IM så pleier det altid å gå bra så alle blir fornøyde og får et fint treff :yesnod:

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Nå går det fort mot treff igjen ,men mangler endel faste treffdeltagere iår å flere nye hadde jo vært morro.Vi håper jo selvsagt at flere kommer til ettervært nå,bare premiebordet er vel nok til å friste kansje .Men iår har vi også et vannvitig fyrværkeri ,prislappen ligger nok over millionen.Så da kan dere tenke dere at det syntes godt over treffplassen,jeg kan love at det er et lysshow av di sjeldene.Da det har vært i noen år nå inne på Vollane,rett innafor treffbrygga .Det er den årlige fyrværkerikonserten,som passer meget bra at dem har den samme helgen som oss :flag_bp:

Så folkens meld dere på ,dette blir gøy :thumbsup:

Tine IV

Nå da folkens ,nå må vi nesten få igang flere påmeldinger.Når vi ser hvordan dette er så langt,så trur jeg at detta kan fort bli det siste treffet på en stund.Noe som er litt trist vel,pleier å være kjempe gøy å altid like morro å kommee på Hortenstreffet vil jeg mene.Så bare oppfordrer igjen,be med dere venner å kjente som kansje ikke har vært her før.Så skal vi i komiteen sørge for mye morro og endel ekstra overaskelser iår.Noe dem fleste vil sette pris på vil jeg tru å håpe,iår slår vi på stortromma.

Tine IV

Kanskje en ide å minne om adressen for Hortentreffet med påmelding og oversikt om hva som skal foregå?

Og den finner dere ved å klikke på:

Hortentreffet 2011

Lars H. :flag_bp: :flag_bp: :flag_bp:

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Klart det blir TREFF ,med et heidundranes fyrverkeri som koster sånn ca 1 mill +++-Dette er et lys show å et fyrverkeri du sent vil glemme,i dem åra dem har hatt fyrverkerikonsertten inne på Vollane.Så da har dem ikke spart på noe,da det er vestfold festspillende som er arrangør.Dette ser vi like godt på treff brygga,eller om dere vil høre litt av konsertten så er det max 5 min å gå.Alex Rosen er konfransier iår,blir vel noe spikk da også tipper jeg.

Så folkens meld dere på treff ,vi har det vanlige megestore premie bordet.Premier som kan få både den ene å den andre til å måpe,dette veit jo dere som har vært her før.Vi har også langt inn noen overaskelser,da vi føler at dette fort kan bli det siste treffet for en stund..Så dette er ikkeno å lure på ,meld dere på nå.

Velkommen skal dere være ,hilsen Tine IV

Jeg var kansje litt tøff i trynet igår ,da vi er på ferie så følger jeg ikke med hele tiden.Men nå begynner det å bli tynn deltagelse til året's treff,så om det ikke plutselig rammler inn endel båt .Kan det se ut som vi må avlyse,vi jobber med saken online nu vi i komiteen.Enten flytte det til hjemmehavna til Tine,å da ha klubbhuset som base om det blir så dårlig vær som det ser ut som.Eller om vi rett å slett utsetter treffet til høsten.Vi kommer tilbake utover kvelden her,men vi tar gjerne imot forslag her .Om det er andre forslag eller ønsker som gjør at vi kan bli mange nok.

Idag er det såpass lite igjen(dem som har trekt seg står oppført enda) at vi dekker ikke leie av bryggene en gang.Blir det dårlig vær,så av erfaring da kommer det enda mindre på treff.

Så vi kommer tilbake seinere ,så fort vi har blitt enige om noe lurt ;o)

Tine IV

Dette var jo for gjort ,klart det blir treff. Vi kjører treff til helgen som planlagt,så håper dem som er påmeldt kommer og kansje enda flere.Iår har vi jo også dette vannvitige fyrverkeriet fra fyrverkerikonserten,bare det alene er en magisk opplevelse om man liker sånt da ;o)Dette ser vi like godt fra treffbrygga vil jeg mene,om ikke noen velger å gå opp på Vollane å ser det der.Men som sagt så kjører vi treff,kansje har vi noen store overaskelser også.Da dette kan se ut som det blir det siste treffet på en stund,så vi for se da om vi klarer å få til litt ekstra iår ;o)

Så folken's kom på treff ,vi har som vanlig bøttevis av feite premier. Dette blir som vanlig kjempe gøy ,så da sees vi på treff til helgen.

Tine IV

Desverre har noen balla med siden vår,håper Bao ser dette da det er han som har denne siden.Håper ikke det gjør noe utslag om dere vil komme på treff eller ei.Får vi ikke siden iorden kjapt igjen,så er det ikke det helt store problemet.Bare å komme på treff om dere ikke skulle klare å melde dere på,eller sende en IM til meg så går det like bra .Synd at det er drittunger å ødelegger dette også,men men håper Bao får siden opp å går igjen.

Tine IV

Flott dette da,sånt liker jeg flere jo bedre heter det ;o)Har fått IM på noen nye også ,så dette blir vel som vanlig morro .Gleder oss til treff og fyrverkeriet ;) Sees da .

PS: Ikke la dere skremme av fristen ,den var satt for å se om vi blei nok til å lage et treff.Så bare meld dere på ,eller en IM til meg eller andre i komiteen.

Husk å si i fra når dere nærmer dere treffet , vi bruker VHF Kanal 77

Tine IV

Redigert av Tine IV (see edit history)

Vært innom treffbryggene idag,det ser så mye bedre ut nå som vi har alle bryggene hele veien på land.Så dette kan vi glede oss til ,det å bli enda mere sammla inne ved land for dem som ønsker det. Har snakket med endel idag som syntes det er trist om dette blir det siste treffet,men sånn er det nå en gang.Ikke vits i å bruke mye tid å penger på noe om folk ikke vil/kan komme,men som jeg har sagt noen ganger nu.Dette blir megatreff og da med et mega fyrverkeri,noe som også er poppis for båtfolket rundt om.Et år da det var blikk stille utenfor Horten,lå det ca 170 båter ankra opp.Så håper dette kan sette en spiss på treffet iår,noe jeg regner med blir mega såø

Men husk alle sammen ,bruk vhf'n på K 77 når dere nærmer dere.Da går alt så meget bedre ;o)

Tine IV

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...