tangkvast Startet 13.Februar.2011 Del på Facebook Startet 13.Februar.2011 Jeg har et par småsår i gelcoaten på vår Skarpnes 22 (selvbygget versjon av Skarpnes 6800) som skal repareres til våren. Er det noen av dere som vet hvilken farge gelcoaten som Skarpnes bruker har? Takker for all hjelp! Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 13.Februar.2011 Del på Facebook Svart 13.Februar.2011 (redigert) I mine lister står Skarpnes kun med en farge, men det kan være andre, spesielt dersom den er selvbygd. Fargen som står oppført i mine lister er Jotuns J-3008 på skroget og eventuell stripe er J-4040, men det er ingen garanti for at dette stemmer! Jeg har også fargene S-1100, S-1014 og Jotuns J-8553 oppført som Skarpnes farger i mitt lille system, men er usikker på akkurat hvilken modell de hører til? Redigert 13.Februar.2011 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tangkvast Svart 13.Februar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Februar.2011 Hjertelig takk for kjapt svar Adeneo. Jeg antar det er original gelcoat da skroget er kjøpt hos Skarpnes av han som bygde den. Dette er i hvertfall det jeg ble fortalt da jeg kjøpte den i fjor. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.