bmb Startet 17.Oktober.2004 Link til dette innlegget Startet 17.Oktober.2004 Mine DP-propeller (aluminium) begynner å bli veldig blankslitte. Hva/hvordan bør disse lakkeres for best resultat ? Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 17.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2004 Jeg har vanlig bronse-propeller (eller er det messing?), og hørte at trikset var å ha på sprit-tusj for å hindre groing. Hadde bare nok til én propell, men da får jeg jo sett til våren (når jeg tar den opp) om det gjør noen forskjell. Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 17.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2004 Mine DP-propeller (aluminium) begynner å bli veldig blankslitte. Hva/hvordan bør disse lakkeres for best resultat ? Har samme problem. Har hørt om "spritusj-trikset". Andre som har gode erfaringer på aluminiumspropeller med dette? Har brukt transparat drevstoff på drev og skjold- er dette egnet på propellerne? Sitér dette innlegget Link to post
saga Svart 17.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2004 Min erfaring er at det er ingenting som sitter på disse propellene. I hvertfall ikke en hel sesong. Jeg lakkerte de forskriftsmessig i hht. instruksjoner fra International med to komponent etsprimer og International Prop O Drev (drevspray). Koster en formue og nå etter ca. 30 timer kjøring så begynner det å flasse av igjen, spesielt på baksiden av propellene. Skulle du finne noe som sitter så håper jeg du gir tilbakemelding om dette. Sitér dette innlegget Link to post
tommyola Svart 17.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2004 Prøv 50 gr caiennepepper pr liter maling(syregrunning først på alu prompeller)dette holder groen vekke i hele sesongen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.