haavard883 Startet 16.Februar.2011 Link til dette innlegget Startet 16.Februar.2011 hei har kjøpt meg en joda 7500, prøver å få bestilt ny kalesje, men jeg får bare beskjed om at jeg må ha mal nr, og at det skal stå under bøylene. men finner jo selvasagt ikke dette nummeret noen sted noen som har dette mal nummeret eller vet mer konkret hvor jeg kan finne dette??? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 16.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2011 På min kalesje var dette nummeret på en merkelapp. Denne var selvfølgelig ramlet av. De lure ville jo skrevet ned dette nummeret. Ikke jeg men jeg fikk sydd en ny hos Jens Sagen i krsand. Leverte inn den gamle, så laget de en ny. Den passet perfekt. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Retox_93 Svart 16.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2011 Ta en telefon til Jens sagen / Helly hansen og de hjelper deg. Man er ikke nøyt til å ha det mal nr, Men heller vite om du har orginal vindskjerm f.eks. evt, sende inn noen bilder av båten og vindskjermen til en Jens sagen f.eks Kjøpte kalesje uten å vite noe slags mal nummer. Sendte inn et par bilder av båten, og vindskjermen spesielt, og fikk en kalesje som passer på 98 % av knappene. Flyttet 2 knapper Sitér dette innlegget Link to post
haavard883 Svart 18.Februar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2011 takker så mye for tipsene da får jeg barekomme meg i sving å få den bestilt så båten blir klar for sommeren Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 18.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2011 I tillegg har du Alf Hansen og Måløy Industrisøm som er store på kalesjer. Har god erfaring med begge de aktørene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.