John_Kr Startet 17.Oktober.2004 Link til dette innlegget Startet 17.Oktober.2004 Hei Dette har jeg ikke kommet med tidligere, men jeg tar dette frem nå. I min nye båt har jeg "knirk" i selve båtskroget ved sjøgang. Verst er lyden når jeg får sjøen inn fra babord side (kl.1000). Hva knirken kommer av er uvisst, men lyden kommer fra fremre del av båten og nede i selve båtskroget. Har prøvd å lokalisere stedet uten å komme til noe konklusjon. Denne knirken høres ikke bra ut og jeg har vondt av båten når jeg kjører i noe sjø. Denne knirkelyden er nå tatt opp med importør/leverandør og de jobber med saken. Som jeg oppfatter det så er det ikke noen lignende tilfeller på andre lignende båter. Det jeg er redd for er at det kan være en konstruksjonsfeil i skroget som gjør at skroget gir etter i bølger, dette kan med tiden forårsake sprekkdannelser og verre er. Er det noen av dere som kan gi meg noen gode råd mens saksbehandlingen hos importøren foregår. Skal jeg forlange ny båt eller skal jeg rive båten i filler for å eventuelt finne årsak. Jeg orker ikke å høre på denne stygge lyden. Hva anbefaler dere? Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
jada Svart 17.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2004 Her hadde jeg i alle fall ikke revet båten i filler for å prøve å finne feilen selv. Regner med at du ikke mente dette i fullt alvor. Med ny båt, så hadde jeg ikke latt forhandler være i fred før de fant årsaken. Hadde heller ikke funnet meg i noen lang saksbehandlingstid Sitér dette innlegget Link to post
Baltic Svart 17.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2004 Hvis det er noe som er unormalt skal ikke du, men forhandler/importør, ordne opp i problemet. Gjerne ny båt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.