Jump to content

Noen som har erfaring med elektrisk toalett fra Biltema?


timon90

Recommended Posts

Hei.

 

Kan den nedre delen med pumpe og kvern monteres 90 grader i forhold til bildet?

 

dass_bt.jpg

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Jeg vil tro det... på bildet av det manuelle inne på nettsidene er det slik. Også opplyst at det kan vendes motsatt vei...

 

25-9920_m.jpg

 

Egil

-----------------------------------------------------------------------------------
Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!
Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no
-----------------------------------------------------------------------------------

Link to post
Share on other sites

Husker ikke ang biltema sin hva det står.. mener det er TMC ja.. en får jo samme type dasser som heter noe sånt som ocis.... eller noe.. mange båtutstyrspushere har disse.. samme greia der.. passer overens.. skåla passer på alt være seg jabsco eller andre.. rene underdeler fåes kjøpt komplett som passer rett på jabsco bare til 1/3 av pris. jeg kjøpte ny motor av "bingo" merke til min jabsco en gang.. kun et plast/pynte deksel over motoren som var forskjell.. satt på jabcso deksel så så jo ingen "bingo" motoren.. bråket var det samme på begge..

 

Mistenker at de fleste blir produsert på samme fabrikk..

Redigert av Thorlyn (see edit history)

Tomt for Diesel nå igjen!!

Link to post
Share on other sites

Er så langt kjempefornøyd.

Har taklet alt unntatt et noe plastikk fra et damebind, som surret seg rundt kniven og laget fryktlig med støy.

Enkelt å demontere og det kan snues 90 grader alle veier.

Så kjør kurs for nye damer som kommer ombord.

Redigert av roger-jo (see edit history)

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Link to post
Share on other sites

  • 2 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...