Erik Startet 17.Februar.2011 Link til dette innlegget Startet 17.Februar.2011 Hei. Har alltid hatt VP motorer og handlet deler hos Garstad. Nå er muligens Garstad konk (i fob med Lunde konkursen) ? og jeg har uansett skiftet til Yanmar motor. Skal i første omgang bare ha enkel service (Olje skift) så jeg trenger oljefilter, og det har kanskje de fleste båtforhandlerne? Motoren er er en ferskvannskjølt 20 Hk Yansmar (2gm20 ?) Er det andre slitedeler som bør tas i samme slengen ? Zink ? Impeller ? Drivstoff filter ? Annet ? Mvh Erik som begynner så smått på vårpussen Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Sitrin Svart 17.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2011 Hei her er de som Yanmar har på lista si, men det finnes sikkert andre også Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
Mix Svart 17.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2011 Garstad er ikke konk. De ble reddet fra Johs Lunde konkursen. Kjøpt ut av tidligere eiere. Sitér dette innlegget Link to post
John N Svart 17.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2011 Yacht senteret på Hundvåg Sitér dette innlegget Link to post
shaukaas Svart 26.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2011 Jama marina har også begynt å ta inn originale Yanmardeler... Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 26.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2011 Motoren er er en ferskvannskjølt 20 Hk Yansmar (2gm20 ?) Nja, nesten! 2Gm20F.... (F) = Ferskvannskjølt / Freshwater Cooling Jeg har storebroren din, Yanmar 3Gm30F... 3 sylindret, 24 hk. Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
bjorngb Svart 27.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2011 Hvis det ikke er så dyre saker du skal ha, anbefaler jeg http://www.marine-power.co.uk. Det er mye billigere enn på YS... Men det tar ofte 3-4 dager før du har verene - og pass på å ikke overstige 200,- pr bestilling Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.