pingla Startet 18.Februar.2011 Link til dette innlegget Startet 18.Februar.2011 Hei er det noen der ute som har forsøkt å få ut vanntanken i en Draco 23 86mod? Her forsøkt men ser ut til at jeg må skru hele benken i fra hverandre. Sitér dette innlegget Link to post
SvendO Svart 18.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2011 Jeg hadde ikke tanken ute, men mener å huske at denne hadde vært mulig å løfte rett opp da jeg byttet dørker. Du må først demontere benk og pantry før du kan skru ut dørkplata. På min båt var alle skruene plugget og sparklet så det var en ugrei jobb ! Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 18.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2011 Motorsag og mobilkran! Sitér dette innlegget Link to post
pingla Svart 18.Februar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2011 Takk for svar så ut til å være en ugrei jobb uansett Hvertfall hvis jeg må skru ut benken bak Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.