Flistrar Startet 20.Februar.2011 Del på Facebook Startet 20.Februar.2011 Hei! Jeg har et lite prosjekt på gang. Barndommens Suzuki 9.9 trenger en real overhaling for å kunne leve noen år til. Den har begynt å bli litt rusten, skabbete og lunefull. Regner med at jeg må slipe bort rust og lakke. Den har også trøbbel med å gå på begge sylindrene når det er kaldt ute. Regner med å måtte plukke av forgasser, rense kjølesystem mm. Regner med at det egentlig er det meste å gjøre... Jeg søker tips! Er det noen som kan hjelpe meg med hva som er smart å gjøre, evt. hvordan gjøre det? Er dette evt. et prosjekt jeg bør gi blaffen i, og heller kjøpe ny motor? Har skrudd ekstremt mye moped, i gamle dager. Men, utenbordsmotor er jeg rimelig grønn på. Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 20.Februar.2011 Del på Facebook Svart 20.Februar.2011 Hei Eg har eigentleg ikkje så mykje å bidra med i denne samanheng, men ville berre seie at eg har same motoren sjølv, så eg ventar spent på svar i denne tråden eg òg Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Nonsense Svart 20.Februar.2011 Del på Facebook Svart 20.Februar.2011 Avhengig av bruk/vedlikehold er det vel ikke sikkert det er så mange timer igjen i denne motoren. Det er ikke den synlige korrosjonen som er farlig på en påhenger. Deleprisene til suzuki er stive, så jeg ville prøvd det som er gratis først og deretter tenkt meg godt om før jeg åpna den. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.