SØRLAND Startet 20.Februar.2011 Del på Facebook Startet 20.Februar.2011 Hei jeg er ny på denne siden og fant det fint at det var lagt ut informasjon elektronisk på manual for Nimbus Vi er ett par som er "rimelig " båtvante og har nå byttet ut en Tresfjord 29 med en Nimbus 4000 .Denne er ikke hentet enda ,venter bar på noen færre kuldegrader og mindre is langs kysten ned til Sørlandet. Er du/dere eier av NImbus 4000 og vet du/dere om det er noen forening/klubb for Nimbuser Kunne være interessant å få noen erfarings utvekslinger Sitér dette innlegget Link to post
nimba Svart 20.Februar.2011 Del på Facebook Svart 20.Februar.2011 Hei og velkommen til Baatplassen Det kan se ut som om der finnes en Nimbusklubb i Bergen , utifra info i dette innlegget , tror det gammalt men googler du litt finner du gjerne mer.... Ellers er jeg selv eier av samme type båt og kan som sikkert mange andre her på forumet gi deg rimelig med info , det er bare å spørre å grave . Jeg for min del , gikk igang med en "prosjekttråd" der du kan finne litt teknisk info , linken er ikke oppdatert på l e n g e ... men det har jeg nå planer om å gjøre noe med . Uansett , lykke til med båten :smiley: Sitér dette innlegget REHAB PROSJEKT NIMBUS 4000 FB Link to post
Kire Svart 20.Februar.2011 Del på Facebook Svart 20.Februar.2011 Hei og velkommen til dette flotte forum Har du handlet din båt i Skien? Sitér dette innlegget Link to post
Flyer Svart 11.April.2012 Del på Facebook Svart 11.April.2012 Jeg har lenge fulgt innleggene på bp, men har aldri hatt noen innlegg her. Jeg har fulgt bloggen til Nimba som er helt utrolig i forhold til bilder og dokumentasjon. Jeg er selv eier av en Nimbus 4004 1991 modell. Har vært lykkelig eier av den i tre år og ser fram til årets sesong. Jeg finner ingen Nimbusklubb i Norge, men jeg kan jo ta feil? OM ikke det finnes, så bør vel det opprettes? Det finnes jo et hav av Nimbusbåter i vårt langstrakte land. Kunne jo vært hyggelig å dratt i gang noe.... om det ikke finnes. :thumbsup: Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 11.April.2012 Del på Facebook Svart 11.April.2012 Hei. Ny eier Nimbus 310 coupe sent høst ifjor, letter etter Klubb i Norge. Fant ikke Kanskje i Sverige eller Danmark ?? At-le Sitér dette innlegget Link to post
Lars Sunde Svart 19.Juni.2012 Del på Facebook Svart 19.Juni.2012 Jeg har heller ikke funnet noen Nimbus klubb. Det finnes en stor Nimbus klubb i England. http://www.nimbusowners.co.uk/ Denne skal Ha flere hundre medlemmer og såvidt jeg kan se er det ikke påkrevet å være bosatt i England. Kankje burde vi starte en klubb i Norge? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.