Jump to content

Nimbus 4000, erfaringer? Finnes det Nimbus-klubb?

SØRLAND

Recommended Posts

Hei jeg er ny på denne siden og fant det fint at det var lagt ut informasjon elektronisk på manual for Nimbus

Vi er ett par som er "rimelig " båtvante og har nå byttet ut en Tresfjord 29 med en Nimbus 4000 .Denne er ikke hentet enda ,venter bar på noen færre kuldegrader og mindre is langs kysten ned til Sørlandet.

Er du/dere eier av NImbus 4000 og vet du/dere om det er noen forening/klubb for Nimbuser

Kunne være interessant å få noen erfarings utvekslinger

Hei og velkommen til Baatplassen :smiley:

Det kan se ut som om der finnes en Nimbusklubb i Bergen , utifra info i dette innlegget , tror det gammalt men googler du litt finner du gjerne mer....

Ellers er jeg selv eier av samme type båt og kan som sikkert mange andre her på forumet gi deg rimelig med info , det er bare å spørre å grave .

Jeg for min del , gikk igang med en "prosjekttråd" der du kan finne litt teknisk info , linken er ikke oppdatert på l e n g e ... men det har jeg nå planer om å gjøre noe med .

Uansett , lykke til med båten :smiley: :smiley:

• 1 år senere...

Jeg har lenge fulgt innleggene på bp, men har aldri hatt noen innlegg her. Jeg har fulgt bloggen til Nimba som er helt utrolig i forhold til bilder og dokumentasjon. Jeg er selv eier av en Nimbus 4004 1991 modell. Har vært lykkelig eier av den i tre år og ser fram til årets sesong. Jeg finner ingen Nimbusklubb i Norge, men jeg kan jo ta feil? OM ikke det finnes, så bør vel det opprettes? Det finnes jo et hav av Nimbusbåter i vårt langstrakte land. Kunne jo vært hyggelig å dratt i gang noe.... om det ikke finnes. :thumbsup: :thumbsup:

• 2 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...